• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

invulformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikkel9

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
beste mensen,

even een vraag(je) over het invulformulier
ik heb van de site een invulformulier gehaald en probeer hem naar mijn behoefte aan te passen
ik loop alleen tegen tot nu toe 2 problemen aan
ik zou in het invulformulier de datum uit kolon A wilen hebben en de dienst uit kolom B willen hebben dus als je het formulier opent hij meteen de datum en dienst weergeeft
het 2e probleem zit hem in de keuzerondjes
ik heb 1 losse en een set van 5 keuzerondjes
ik kan nu alleen een rondje aankiezen maar wil graag de losse kunnen kiezen en 1 van de 5 en dat er dan op het excelblad allen een 1 komt bij de keuze (krijg nu onwaar en waar)
heb een voorbeeld bijgevoed heb hem iets moeten aanpassenmaar het probleem zit er in

alvast bedankt :):):)

Eddy

Bijlagen

Ik weet alleen het antwoord op de keuze rondje

Ga naar VBA en selecteer met rechter muis toets (eng versie excel) Properties en dan
groupname geef voor de serie rondjes die bij elkaar horen de zelfde naam en die er niet bij hoort een andere naam
Zo is je eerste probleem opgelost

Ik weet alleen het antwoord op de keuze rondje

Ga naar VBA en selecteer met rechter muis toets (eng versie excel) Properties en dan
groupname geef voor de serie rondjes die bij elkaar horen de zelfde naam en die er niet bij hoort een andere naam
Zo is je eerste probleem opgelost

bedankt dat werkt:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan