Beetje ingewikkeld uit te leggen.
Ik wil via een invulscherm gekoppeld aan een sjabloon eenmalig bij openen van een sjabloon zelf gedefinieerde eigenschappen in laten vullen.
Het zou niet zo moeilijk moeten zijn ware het feit dat ik net overgeschakeld ben naar Word 2007, het is nog wat onwennig en zoeken.
Hoe maak ik zo'n invulscherm?
Moet dit met alt f11 (VBA) en zo ja hoe?
Kan dit met alt f9 en zo ja hoe?
Wat is de slimste manier?
Het is de bedoeling dat zodra het sjabloon wordt geopend een invulscherm wordt getoond en de gebruiker de eigenschap velden kan invullen zodat deze gegevens worden opgenomen in het document op verschillende plaatsen en het document persoonlijk kan worden opgeslagen als word document.
Bv
Auteur
Titel
Onderwerp
Status
Logo (afbeelding uploaden)
Plaats
Telefoonnummer
E-mailadres
Versie
Type (vertrouwelijk of leeg)
Ik ben nieuwe op dit forum dus pls klein beetje geduld met me.
Veel dank alvast voor al jullie reacties!
Ik wil via een invulscherm gekoppeld aan een sjabloon eenmalig bij openen van een sjabloon zelf gedefinieerde eigenschappen in laten vullen.
Het zou niet zo moeilijk moeten zijn ware het feit dat ik net overgeschakeld ben naar Word 2007, het is nog wat onwennig en zoeken.
Hoe maak ik zo'n invulscherm?
Moet dit met alt f11 (VBA) en zo ja hoe?
Kan dit met alt f9 en zo ja hoe?
Wat is de slimste manier?
Het is de bedoeling dat zodra het sjabloon wordt geopend een invulscherm wordt getoond en de gebruiker de eigenschap velden kan invullen zodat deze gegevens worden opgenomen in het document op verschillende plaatsen en het document persoonlijk kan worden opgeslagen als word document.
Bv
Auteur
Titel
Onderwerp
Status
Logo (afbeelding uploaden)
Plaats
Telefoonnummer
E-mailadres
Versie
Type (vertrouwelijk of leeg)
Ik ben nieuwe op dit forum dus pls klein beetje geduld met me.
Veel dank alvast voor al jullie reacties!