Invulscherm Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvdberkmortel

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2009
Beste,

Ik wil als ik een bepaald Word-bestand open eerst een invulblad krijg waarin ik dan standaard gegevens kan invoeren (of uit pulldown) die dienen te worden verwerkt in het document. Hierbij valt te denken aan: opsteller, functie, bedrijfsonderdeel e.d.

Het zou natuurlijk helemaal goed zijn als ik dan het bovenstaande uit een vigerende database kan halen.

Iemand een oplossing?

Alvast thanx voor de moeite!

Gr. Bart

Je zult hiervoor een formulier moeten maken, met een aantal tekstvelden, die je vervolgens bijvoorbeeld m.b.v. bladwijzers in het document plaatst.
Vervolgens maak je van het document een sjabloon, en zorg je ervoor dat het formulier bij openen direct wordt getoond, zodat de gebruiker zijn informatie kan invullen.

Klinkt allemaal als aardig wat werk, en dat is het ook;) Maar dan heb je ook wat...

Michel

Als je een voorbeeldje van het beoogde resultaat hebt, wil ik wel een opzetje voor je maken.

Michel

Opzetje

Je zult hiervoor een formulier moeten maken, met een aantal tekstvelden, die je vervolgens bijvoorbeeld m.b.v. bladwijzers in het document plaatst.
Vervolgens maak je van het document een sjabloon, en zorg je ervoor dat het formulier bij openen direct wordt getoond, zodat de gebruiker zijn informatie kan invullen.

Klinkt allemaal als aardig wat werk, en dat is het ook;) Maar dan heb je ook wat...

Michel

Als je een voorbeeldje van het beoogde resultaat hebt, wil ik wel een opzetje voor je maken.

Michel

Beste Michel,

Zou perfect zijn als je een opzetje voor me kunt maken! Heb een paar pagina's van mijn document toegevoegd in pdf-format. Is dit voldoende voor je? Ik hoop dat mijn wensen te verwezenlijken zijn. Iig alvast bedankt voor de te nemen moeite!

Groeten Bart

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan