invulveld gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Hoe kan ik het eenvoudigste een vraag op een webpagina stellen en het antwoord daarop gebruiken om naar de juiste
Op een pagina staan een heleboel (>500) regels met titels van opnames. Als ik bijv. de 250e regel moet wijzigen, moet ik nu een aantal keren PgDn klikken en dan op het "wijzig"-icoontje klikken achter dat nr. klikken. Erg omslachtig
Daarom zoek ik een HTML-commando waarmee ik kan vragen:
"Welk nummer wilt u wijzigen?" met een invulhokje erachter en als ik dat heb ingevuld, gevolgd door Enter moet ik op die pagina uitkomen om die regel te wijzigen.

Ik heb volgens mij een black-out, want volgens mij is het erg simpel...

Je kan ook via Ctrl-F het nummer opzoeken in de pagina.

Als je Firefox gebruikt kun je ook instellen dat Firefox direct de tekst opzoekt die je intypt op het toetsenbord. Dat werkt echt snel.

Succes!

Ja, da's waar. Toch heeft dat niet mijn voorkeur. Als de vraag op mijn webpagina bovenaan de pagina staat, komt de cursor direct in het "antwoordvakje" te staan, dan kan ik een nummer intypen en op Enter drukken om op de pagina te komen waar ik de gegevens van dat item kan bewerken.
Als ik in FF het nr. intype, moet ik alsnog (met de muis) naar het "wijzig"-icoontje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan