iomega externe hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
hallo, ik heb een rot probleem:
in het begin moest ik de externe hardeschijf van iomega gewoon formatteren om hem weer te kunnen gebruiken, maar dat ging niet. Dan kreeg ik de foutmelding dat hij het niet kon afmaken ofzo, nu heb ik zoooveel zitten proberen dat de schijf niet meer is geïnitalliseerd.

nog info?: geen idee wat ik nog moet zeggen, alleen dat ik men hdd weer wil kunnen gebruiken maar dat lijkt me duidelijk :D.

av thx!!

niemand? :(
ik krijg hem niet gemaakt, niet op xp sp1,2,3 vista sp1 mac of op ubuntu dus aan het besturingssysteem

okee ik ben een nieuwe gaan kopen, en heb gelijk gevraagd wat ik moet doen met mijne die kapot is.
en hij zei dat ik een driver op mijn comp moet installeren, maar dat heb ik al gedaan zonder effect
zijn er nog mogelijkheden??

even voor de duidelijkheid: ik kan hem dus niet initialisere dus ook niet gebruiken en ik heb het dus verknoeit omdat ik ging proberen om hem te formatteren tijdens het installeren van xp
(aub geen sgeldingen van hoe dom ik wel niet ben)

werkt niet, hij ziet alleen mijn toshiba interne hdd(in dat progje)
thx voor de reactie

het aatste voorstel wil ik wel proberen maar aangezien ik een laptop heb...
(het eerste probeer ik nu)

hmm het laatste programma kan ik niet draaien ik zal de foutmeding even typen

Toepassingsfout
De insttuctie op 0x10032a68 verwijst naar geheugen op 0x00000049. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Klik OK als u het programma wilt beëindigen.

en dat nu ik net xp van me pc heb af ge flikkerd :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan