Iomega NAS Data protection is being reconstructed (102)

• Onderwerp starter Onderwerp starter slpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

slpe

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Goede dag,

Ik heb een Iomega StorCenter ix2-200 em kreeg gisteren een melding dat de Data protection is being reconstructed. Ik heb zitten zoeken en dit zou te maken kunnen hebben met een wijziging in gebruikers en toegang. Het vreemde is alleen dat ik geen gebruikers en rechten heb toegekend. Er wordt een percentage van de voortgang gegeven. Nadat hij klaar was, kon ik de NAS helemaal niet meer bereiken.

Vanmorgen maar hard uitgezet en weer aan. De NAS was weer bereikbaar via het netwerk, maar begint weer de data protection te reconstructueren.

Heeft iemand dit ook weleens gehad en wat betekent de melding eigenlijk, kan het kwaad, waardoor wordt het veroorzaakt. Ik heb geen settings gewijzigd de laatste tijd.

Melding in de mail:
"Data protection is being reconstructed on your Iomega StorCenter device
Device Information: <IP-Adres>, <nr>, Iomega StorCenter ix2-200, "

Wie kan mij helpen, want hier wordt ik wel een beetje nerveus van.

Alvast enorm bedankt voor het meedenken

Groeten,

Erik

Hallo Lange Pier,

Bedankt voor je antwoord. Kan dat kwaad. Na het opbouwen is hij niet meer bereikbaar namelijk. Waar in deze handleiding zie jij hier iets over staan. Ik had namelijk al in de handleiding gezocht op de melding, of meldingnummer, maar kon alleen iets vinden over het lampje dat wit is als hij bezig is met het opbouwen. Geen reden of oplossing.

Niet in de handleiding, erbij gedaan indien hij niet meer aanwezig was.
Kan er eig. niet iets duidelijks over vinden alleen als er een schijf is vervangen.

Waag er een mailtje naar Iomega aan?

OK, helder, heb ik toch goed gekeken helaas. Ik heb al een mail gestuurd naar Iomega, maar die reageren binnen 24 uur binnen werkdagen. Dus dat is nadat mijn Iomega zijn actie heeft afgerond. We wachten in spanning af.

Als iemand nog iets weet of dit kwaad kan hoor ik dat graag uiteraard

Bedankt voor het meedenken

Nadat hij voor de tweede keer het proces had doorlopen werkte alles weer gewoon. Geen idee wat het veroorzaakt heeft, maar het kan dus geen kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan