iOS 6.1.5 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Beste mensen,

Ik kreeg iOS 6.1.5 update binnen, en er staat dat die problemen moet oplossen met FaceTime, maar die gebruik ik niet. Is het verstandig om 6.1.5 te installeren?
Het gaat om eeniPod Touch 4e generatie met iOS 6.1.3

Alvast bedankt

Groeten, xp2

Laatst bewerkt:
Dit is toch een vraag die je zelf moet beantwoorden.
Als je FaceTime niet gebruikt dan hoef je niet te updaten. (het FaceTime probleem was ook niet bij alle gebruikers)
Die updates van ios zijn niet verplicht en zijn meestal kleine bugfixes voor het besturingssysteem
Dus als de ipod geen rare kuren heeft hoef je in principe niet te updaten.
Ik heb hier ook nog een iphone 4 liggen waar 6.1.2 opdraait terwijl ik naar ios 7 zou kunnen.
het is dus niet nodig maar als je graag op de laatste versie wil zitten dan kan dat gewoon.

problemen zullen het in ieder geval niet opleveren en het updaten is ook zo gebeurd.

Tja... Ik denk er nog wel even over na, on naar 6.1.5 te gaan. Bij de huidige versie, 6.1.3 gaat mijn batterij een beetje snel leeg (non-stop gebruik). Om de batterij langer mee te laten gaan heb ik Locatievoorzieningen uitgeschakeld, bij Mail heb ik Push uitgeschakeld, enz. Nu doet de batterij het wel wat langer, maar hopelijk wordt dit ook opgelost in 6.1.5.

Denk helaas dat de update naar ios 6.1.5 alleen voor de FaceTime fout zijn

Je zou ook je helderheid nog kunnen verminderen, als je dat nog niet hebt gedaan.
apps verwijderen die je niet gebruikt.
apps altijd afsluiten na ze niet meer nodig te hebben.
notificaties uitzetten voor apps die niet in gebruik zijn of die je niet nodig vind.

ik gebruik op me iphone de app battery doctor - master of battery maintenance
staan ook een paar handige tips in hoe je het beste de batterij oplaad en bespaart. (het is wel een engelse app)
ik gebruik wel de versie via cydia (jailbreak).. maar de app is ook gratis te vinden via de app store.

Misschien dat je daar nog wat mee kan...

Ik heb de helderheid altijd minder dan de helft, voor Mail staat Push uit, die staat namelijk op handmatig. Apps sluit ik altijd af na gebruik. Die app is niet per se nodig, maar wel bedankt!

Moet ik nou 6.1.5 wel of niet installeren? Is het aanbevolen om 'm te installeren?

Groeten

http://support.apple.com/kb/DL1702

2 weken later...
klik op de link hierboven en bekijk of je het wil installeren.
Zoals ik al eerder aangaf is dit een facetime fix dus voor de rest is het niet boeiend.
Ik heb het al in de 1e reactie aangegeven en in de 2e nog een keer.
Moet ik het hierna nog een keer herhalen?
Als je gewoon is google gebruikt. Kan je gewoon ios 6.1.5 update info of change log googlen en dan krijg je ook al de informatie die je zoekt.
Als je niet jailbreakt dan kan je gewoon updaten zonder verlies van apps als je van die melding af wil dan moet je dat gewoon maar doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan