ios 6 jailbreak

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenpersoon

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
Berichten
543
hallo helpmij
ik heb een probleem met het jailbreaken van ios 6 (beta 3) op mijn ipod touch 4g
ik had mijn ipod gejailbreaked met deze tutorial
toen ik hem had gejailbreaked wat goed ging had ik hem tethered opnieuw opgestart en dat ging ook goed alleen toen ik hem wou ssh-en met putty gaf hij de foutmelding "server unexpectedly closed network connection"
ik had al wat geprobeerd en niks werkte dus ik dacht zou hij wel goed gejailbreaked zijn en ik starte hem op zonder redsnow en hij starte gewoon op en ik had hem daarna opnieuw gejailbreaked maar alweer starte hij gewoon op zonder redsnow
iemand die een oplossing heeft?

ps. sorry als hij in het verkeerde sub forum is geplaatst
 
Als je nog steeds probeerde die bestanden vanaf GOOGLECODE.xxx of iets dergelijks te downloaden met WGET (dus die wyndrepo.googlecode.com link), probeer de link eens in je webbrowser.
Als je het daar ook niet kun downloaden, dan kan het zo zijn dat Google die bestanden blokkeert (iemand had het over bestanden waarvan het downloaden geblokkeerd zou zijn bij Google, zoals ik toevallig ergens las deze week).

Tijs.
 
ondertussen is het jailbreaken gelukt en het met putty in mijn ipod ssh-en ook
de oplossing was om in redsnow niet beta 1 zoals in de video werd gezegd te kiezen maar beta 3 alleen cydia start nu niet op, hij gaat meteen terug naar mijn springboard
 
Hopelijk weet iemand anders daar het antwoord op.

Tijs.
 
Het kan zijn dat je je iphone nog een keer moet rebooten na je jailbreak Voor cydia het normaal doet
 
Oke dan zou ik hem nog een keer opnieuw jailbreaken met een versie installatie van ios6
Of heb je dat ook al gedaan?
 
ik heb ios 6 opnieuw erop gezet en hem opnieuw gejailbreaked alleen nu werkt cydia nog steeds niet
als ik op het cydia icoon druk gaat hij weer meteen terug naar het springboard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan