IOS 7.x.x Typ probleem bij email met een foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.

d3fpl0x

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2009
Berichten
41
Hallo,

Mijn vader kwam pas met zijn Iphone naar mij toe.
Hij stuurt voor zijn werk vaak foto's door via de standaard email functie binnen IOS. Hij vindt het fijn zijn telefoon scheef vast te houden en dan te typen (met de home button naar links of rechts).
Nu ben ik op het volgende probleem gekomen dat ik mede door foto's zal proberen duidelijk te maken:
Alles gaat goed totdat hij met zijn regel op zo een 75 a 80% van zijn scherm zit. Dan kan je gewoon door typen alleen de laatste 1 a 2 centimeter van je regel zie je niet. Je kan zien aan het normaal gesproken knipperende blauwe streepje.

email.jpg

email2.jpg

Ik vindt dit een heel apart probleem en heb het ook nergens kunnen vinden vandaar dat ik dit topic plaats.
Mijn vader heeft IOS 7.0.6 dacht ik. Ik heb vanmiddag IOS 7.1 geïnstalleerd en heb hetzelfde probleem, dus dat zal het niet zijn.
Ook is mijn vaders email een lokaal outlook account en die van mij is een hotmail en gmail account en ook daarbij doet ditzelfde probleem zich voor.
Dit probleem doet zich alleen voor als er een mailtje wordt verzonden MET een foto.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen of mij door kan verwijzen naar personen die het wel weten.

Groeten,

Christian
 
Ik denk dat dit een fout is in iOS, hier kan je zelf niets aan doen dan.

Edit: ik heb het probleem niet. iPhone 4.
 
Laatst bewerkt:
pimnl,

Dankjewel voor je reactie.
Hier was ik al bang voor.
Aangezien jij een iphone 4 hebt is het denk ik het probleem dat de iphone 5S wat langer is dan de 4, aangezien het gaat om een iphone 5S.

Groeten,

Christian
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan