ios en gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicalsan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
beste,

ik heb een spiksplinternieuwe ipod touch, en het is de eerste keer dat ik met Ios Moet werken. Het lukt me niet om mail vanuit gmail te versturen. Ios blijft de melding geven dat de uitgaande server niet reageert, maar met de android toestellen heb ik geen probleem hierrond. Het staat ingesteld (heb ik al bijgevoegd als tweede na de originele automatische instelling): smtp.gmail en poort 465.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen. De inkomende mail komt wel binnen.

Weet iemand of er een manier is om via android aan de bestanden (documenten via pages) te raken?

bedankt,

groetjes, Sandra

Hallo Sandra. Ga hier eens kijken. Klikje.

Er staat precies beschreven hoe je moet werken. Test je zelf als je gereed bent en stuur jezelf een testmail.

Er staan twee bolletjes bij die kun je aanvinken en dan vouwt zich steeds een ander schema uit. De rest wijst zich vanzelf.

Ik denk dat je het beste IMAP kunt pakken dat werkt beter met andere apparaten. Schrijf even op wat je doet wel zo handig dan kun je altijd terug en alles even nakijken als het fout gaat.

Succes.

Oh sorry ik las ook dit nog, wellicht makkelijk toch. Klikje

Die pages of hoe je het ook noemt.... soms doe ik het wel eens zo. Ik maak wel eens een foto enz enz.

Afin is dit wat, lees verder en wellicht is er nog een ander programma of zo.

Klikje voor het begrip en studie.

Off topic. Tha devil. Oh ja was ik vergeten om alles samen te voegen dan he. sorry.

Laatst bewerkt:
Hey,bedankt voor de uitleg, maar het lukt niet. Poort 25 kan ik niet proberen,dat wil hij niet aannemen,
Hij staat nu op smtp.gmail. Com, poort 487, met wachtwoord . Blijft effect geven dat de berichten niet kunnen verstuurd worden.

Groetjes!

Moet het niet op 587 staan.

Probeer 993 anders eens.

Beschrijving: naam account; Servernaam: smtp.gmail.com; gebruik standaard poorten 25, 465, 587; gebruik SLL is aan gevinkt; identiteitscontrole: wachtwoord; gebruikersnaam is gevuld; wachtwoord is ingevuld.

Hebt toch wel de goede naam ingevuld he bijvoorbeeld piet...@gmail.com in plaats van piet123456? Ik gil maar wat he. :p

Laatst bewerkt:
Het gaat om een nieuwe iPod Touch, dus die zal iOS 7 draaien.

Wanneer je daar een e-mailaccount toe wilt voegen kun je gewoon voor type "Gmail" kiezen toch?
Die optie heeft bij mij (iPhone 5) nog nooit voor problemen gezorgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan