ip achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
ik heb even een vraag, ik heb hier op mijn homepage een aantal berichten staan van een persoon die ons ergens van beschuldigd, maar nu weten wij wel wie dit is, alleen wil ze het zelf niet toegeven. ook al is het bewijs hiervoor duidelijk aanwezig. Nu vroeg ik me af, kan je via het bericht wat ze op ons gastenboek heeft getypt het ip adres achterhalen en kan dit ook via hotmail??? we hebben namenlijk 2 verschillende mailadressen van haar, de ene als een naam en de andere als een ander persoon, wie weet dit?

als je ook e-mail berichten van diegene hebt kan je het zien in de headers.
In hotmail kun je in je (geavanceerde) opties aanzetten dat bij al je berichten de complete headers worden weergegeven.
Hier staat ook het ip adres van de zender in.

Geplaatst door Heinikken
als je ook e-mail berichten van diegene hebt kan je het zien in de headers.
In hotmail kun je in je (geavanceerde) opties aanzetten dat bij al je berichten de complete headers worden weergegeven.
Hier staat ook het ip adres van de zender in.

ja klopt dat heb ik inderdaad ook inmiddels achterhaald, alleen is het probleem dat ik alleen mailtjes heb van 1 mail adres en de andere is zegmaar waar ze ons bij heeft toegevoegd, maar hier hebben we geen mail van dus. We gebruikenl http://www.quickguestbook.com

en erg veel instellingen zie ik niet staan helaas.

:(

en ik kom nu trouwens ook niet meer op deze pagina :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rene1980
en ik kom nu trouwens ook niet meer op deze pagina :D
Het forum is weer eens erg traag.
Dat is al jaren zo. :(
Er zou een nieuwe server worden geplaatst.
Helaas laat die al bijna net zo lang op zich wachten. :(

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Het forum is weer eens erg traag.
Dat is al jaren zo. :(
Er zou een nieuwe server worden geplaatst.
Helaas laat die al bijna net zo lang op zich wachten. :(

Guus.

traag? je bedoeld van helpmij? want hier heb ik eigenlijk zelden problemen?

maar iemand enig idee, staat niet iets onder bron wat ik over het hoofd zie of iets anders? of via msn? maar ik geloof dat dat erg moeilijk is of onmogelijk.

Die van helpmij ja.

Maar er wordt aan gewerkt. Er is al een locatie gevonden.

via msn kan ook wel, maar is erg omslachtig en lastig.
Het schijnt dat als je een bestand naar iemand stuurt (moet diegene dan wel accepteren) dat je tijdens het versturen in een dos promp netstat -a moet typen. Daar zie je dan alle actieve netwerkverbindingen en als het goed is staat die naar diegene naar wie ej dat ebstand verstuurd er ook bij.

Ik heb dit zelf nooit getest overigens, dus of het echt werkt...ik weet het niet.

reactie

Dit kan ik zoiezo natuurlijk een keer testen, thnx dat ga ik eens doen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan