IP Achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Dag Gewaardeerde Helpers,

ik heb misschien een beetje een ondeugende vraag:
Hoe kan ik iemand's IP achterhalen op Hyves?
Iemand liegt namelijk over zijn persoonlijkheid op Hyves, omdat hij/zij twee accounts heeft van verschillende personen, maar bewijs heb ik niet.
Ik doe dit niet om die persoon te hacken, want ik ben ook pas 13.

Alvast bedankt! :thumb:

hallo gewaardeerde helpmij member

wat als je zijn/haar ip zou hebben?
je kunt dan nog niet zomaar achterhalen wie het is

Als het hetzelfde IP adres is, weet ik dat het dezelfde persoon is, en dáár gaat het me alleen maar om. :D

oh ok.

ik gebruik geen hyves.
dus trek me terug uit het topic.

succes

Zolang hyves je de toestemming niet verleent om het ip adres te geven zal 't niet lukken.
Je kan een "val" op zetten door een kleine website te maken waarin het IP adres van de bezoeker wordt opgeslagen. Dan lok je die twee gebruikers (volgens jou dezelfde) naar die site en kijk je of het IP overeen komt. De vraag is trapt die persoon erin en zijn er geen andere mensen die toevallig op die site komen...

@ Roel,

Jij hebt al een eigen topic lopen over dit onderwerp.
Ik verwijder hier jou berichten en verzoek je gewoon in je eigen topic verder te gaan. Het is niet de bedoeling "in te breken" in een topic van een ander. Om het duidelijk te houden heb ik ook de reacties op Roel verwijderd.

Laatst bewerkt:
best simpel eigenlijk ga naar de pagina van zijn/haar hyves (van de 2 vermoedelijke)
gan naar opdrachtpromt(vlaggetje+r > type CMD >enter) en typ tracert (de site) als AL die ip's matche is het dezelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan