ip achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

koelkast17

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
hi

ik weet nie of die goed staat mja ( sorry als ie niet goed staat)

maar over naar de vraag

vrienden van mij zaten een tijd op een chat site nu heefd iemand en filmpje van hun gemaakt en gaat er mee dreigen enz..-.-'

maar ik help ze mee naar de zoek tocht naar zijn ip
zij hebben zijn hotmail adres en nog wat als ik er achter ben wat ze nog meer ven hem hebben zeg k het wel.

maar ik heb al een site gevonde waar we dingen van hem kunne achter halen dat is deze site http://www.ipee.nl/index.php

maar nu zen ip nog weet iemand hoe je die kan achter halen ????

alvast bedankt

Maak een website, en laat hem daar stiekem z'n IP submitten?

Is makkelijk te maken mbv php.

vrienden van mij zaten een tijd op een chat site nu heefd iemand en filmpje van hun gemaakt en gaat er mee dreigen enz..-.-'

Is er bewijs van dat filmpje?

Maar goed, al heb je zijn ip, dan kom je nog niet veel verder.

Edit: Die site die je noemt, daar ga je niets aan hebben. De provider gaat echt niet zomaar een aders geven van iemand en de gegevens die je verder ziet hebben ook geen invloed verder.

Laatst bewerkt:
maak een fake hotmail, begin met hem te praten, *** wat over dat je internet vaag doet en vraag of hij z settings ff kan kopieren... en dan zeg je dat je ze ip ook nodig hebt... OFZO

Ik vraag me inderdaad ook af wat je wilt bereiken op het moment dat je zijn/haar ip hebt...

Ik vraag me inderdaad ook af wat je wilt bereiken op het moment dat je zijn/haar ip hebt...

nouw
er staat een site in die eerst post en daar kan je allerlij info vandaan halen
we willen hem ff opzoek XD

en voor de chatsite
zodat ze hem kunne banne
enz...
noem het maar op

er is een site daar moet je een ip invullend dan kun je zijn stad zien haar hij woont maar daar heb je niet veel aan....

(en zijn postcode...)

Maar ik weet die site niet meer zo uit me hoofd ik kijk nog wel ;)

je gaat idd niet ver komen.. zn ip geeft enkel het adres van de server aan... zon site meldt mij dat ik in boxtel woon... uhm NEE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan