ip adres in adresbalk doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

daflaar

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
HELP!!
ik heb van alle ip's geprobeert om in adresbalk te zetten maar het lukt me maar niet
:shocked:

wat voor ip's???:(

Iets duidelijker graag! ;)

Met vriendelijke groeten.

Jobbes

- Wat wil je ermee doen?

- Welk apperaat probeer je in je browser te openen? (Website, FTP server)

- wil graag een server openen , [Forwarde]

- huh ?

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus, jij wilt in je router / modem iets instellen voor je server.

Start -> Uitvoeren -> CMD -> ipconfig /all -> Default gateway overtypen in de browser. Dat is het IP dat je nodig hebt.

waar staat default gateway
ik zie alleen standaard gateway [btw heb deze gedaan lukt ook niet ]

Die bedoelde ik. Sorry, werk hier met een engelse windows ;).

Vreemd dat die niet werkt. haal alle stekkers eens uit je modem. Behalve de stekker die naar je PC gaat. Probeer dat Standaart Gateway nummer dan nog een keer.

Die bedoelde ik. Sorry, werk hier met een engelse windows ;).

Vreemd dat die niet werkt. haal alle stekkers eens uit je modem. Behalve de stekker die naar je PC gaat. Probeer dat Standaart Gateway nummer dan nog een keer.

voor hoelang ? en heb een laptop draadloze

Druk een draad in je laptop, direct in de modem/router, gebruik dan het IP van je standaart Gateway om erin te komen. Waarschijnlijk werkt dat wel.

De internet stekker in je laptop stoppen. En aan de andere kant in de modem / router.

Als jij in je modem komt. Zal je moeten doen wat je wou doen. Want wat jij wilt gaan doen (Vermoed ik) heb ik geen verstand van. (Plek van de topic. Webserver. Dat soort dingen zegt mij niks.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan