ip adres kun je dat veranderen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een IP gekregen van je Internet provider.

Je kan het wel veranderen, rechtsklikken op je verbinding ( in Netwerkverbindingen ) en dan Internet protocol TCP/IP en dan Wijzigen.

nou ik kan niet meer op een bepaalde site omdat ze mijn ip adres hebben geblokt, maar als ik dan een ander ip adres maak zou ik daar dal wel op kunnen.

maar ik heb het net veranderd, maar dan heb ik geen internet verbinding meer doe ik iets fout of zijn er dingen waar ik op moet letten??

Je hebt een IP gekregen van je Internet provider.

Je kan het wel veranderen, rechtsklikken op je verbinding ( in Netwerkverbindingen ) en dan Internet protocol TCP/IP en dan Wijzigen.

je kan je online ip niet veranderen!!!!!

je kan wel je interne ip veranderen, maar als je geblokt bent op ip dan ben je op je externe ip geblokt.

alleen als je kabel heb kan die eens in de zoveel tijd wel eens veranderen maar zelfs dat hoeft niet.

gewoon pech dus.
je kunt het hooguit via een proxy server proberen.

Er zijn wel programma's die er voor kunnen zorgen dat een site '' denkt '' dat het een ander ip-adres is, en programma's die er voor kunnen zorgen dat je anoniem surft zonder ip-adres of met een steeds wisselend ip-adres.

Proxy kan je proberen ja maar weet niet of dat over het algemeen goed gaat werken.

kan me iemand vertellen hoe het werkt.... dat met proxy????
of misschien met een progje wat michael zegt???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan