IP adres traceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ganjaman20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Ik zag da jullie bezig waren over het opsporen van een IP adres en aangezien ik zelf met een probleem zit vroeg ik me af of jullie me konden helpen. Ik woon zelf in Belgie met mijn vriendin & 2 kinderen sinds kort wordt de dochter lastig gevallen door een 29 jarige pedofiel die contact zoekt met haar via msn , is er een mogelijkheid om te weten te komen wie dit is of wat zijn IP adres is enzo? En neen naar de flikke gaan is geen optie aangezien dat we het al gemeld hebben en er niks aan gedaan wordt. Thanx , peace

Welkom op Helpmij.nl:)

Ik heb jou vraag een eigen plek gegeven, het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2007, dus lang niet actueel meer.

IP-traceren via MSN gaat je niet lukken. Adviseer de dochter diegene te blokkeren en voor de zekerheid haar wachtwoord aan te passen.

hoe handig ben je me php , etc je kan een site maken waarbij je een foto post. en via php het email adres op laten hallen. PhP ASP ken daar makkelijke modules in

Je kunt je ook voordoen als je dochter en hem zo uit z'n tent lokken en zorgen dat ie meer gegevens van zichzelf prijs geeft zoals woonplaats, adres, tel. nr.
Dan kun je met die gegevens naar de Politie/flikken gaan.

Groeten Marcel

Via een bestandsoverdracht via Windows live Messenger, is het mogelijk om het IP adres te traceren. (hoe dat moet, zou je kunnen googlen, door te typen: IP tracing windows live messenger) Daarna is het mogelijk om via een goeie traceroute misschien wel het adres van deze persoon te achterhalen, en daarna naar de politie te gaan.

Via een bestandsoverdracht via Windows live Messenger, is het mogelijk om het IP adres te traceren. (hoe dat moet, zou je kunnen googlen, door te typen: IP tracing windows live messenger) Daarna is het mogelijk om via een goeie traceroute misschien wel het adres van deze persoon te achterhalen, en daarna naar de politie te gaan.

aigt thnx man:)

Welkom op Helpmij.nl:)

Ik heb jou vraag een eigen plek gegeven, het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2007, dus lang niet actueel meer.

IP-traceren via MSN gaat je niet lukken. Adviseer de dochter diegene te blokkeren en voor de zekerheid haar wachtwoord aan te passen.

Oke thnx man , ik wist niet dat het niet toegestaan was... ik had wel door dat de topic al lang niet meer actueel was maar ik wil deze mother****er vinde hoe dan ook . allemaal heel hard bedankt voor de hulp :) peace

klinkt goed jonge , echt bedankt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan