Tuffie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2004
De PC van mijn man geeft 2 foutmeldingen:
1e: C
rogram~1\newdot~1\newdot~2.DLL
Kan opgegeven module niet vinden
Dit hebben we inmiddels weggewerkt omdat het naar wat ik begrepen heb spyware is (terwijl er ik weet niet wat is geinstalleerd op onze PC's om dit tegen te gaan)
2e en grootste probleem:
The TCP/IP network transport is not installed
Hierdoor kan mijn man niet meer op internet/mail.
Zijn IP adres is veranderd in een zgn. 169.xxxxxxxxno.
Handmatig wijzigen lukt niet
Automatisch zoeken lukt niet
ipconfig/renew lukt niet
Volgens de provider (planet) zou de netwerkkaart opnieuw geinstalleerd moeten worden, maar volgens apparaatbeheer werkt hij correct.
Ik heb al een hele avond zitten zoeken op internet en bij diverse forums geshopt voordat ik de vraag hier stel.
Ik kom er nml. niet uit.
We hebben meerdere PC's aangesloten(ook draadloos) op de ADSL verbinding dmv. een Ovislink router. We werken met XP home (met SP2). Tot nu toe zijn er geen problemen geweest met de verbindingen en er is ook niets gedownload of veranderd.
Wie kan mij helpen?
BvD Tuffie
1e: C
Kan opgegeven module niet vinden
Dit hebben we inmiddels weggewerkt omdat het naar wat ik begrepen heb spyware is (terwijl er ik weet niet wat is geinstalleerd op onze PC's om dit tegen te gaan)
2e en grootste probleem:
The TCP/IP network transport is not installed
Hierdoor kan mijn man niet meer op internet/mail.
Zijn IP adres is veranderd in een zgn. 169.xxxxxxxxno.
Handmatig wijzigen lukt niet
Automatisch zoeken lukt niet
ipconfig/renew lukt niet
Volgens de provider (planet) zou de netwerkkaart opnieuw geinstalleerd moeten worden, maar volgens apparaatbeheer werkt hij correct.
Ik heb al een hele avond zitten zoeken op internet en bij diverse forums geshopt voordat ik de vraag hier stel.
Ik kom er nml. niet uit.
We hebben meerdere PC's aangesloten(ook draadloos) op de ADSL verbinding dmv. een Ovislink router. We werken met XP home (met SP2). Tot nu toe zijn er geen problemen geweest met de verbindingen en er is ook niets gedownload of veranderd.
Wie kan mij helpen?
BvD Tuffie