Ip adres veranderen elke paar minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobieoverdijk

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo,

Ik ben een tijdje al bezig met het draaien van een bepaalde server. En om het op te nemen tegen de groote jongens op een top100 lijst moet ik mijn IP minstens 320 keer per dag moetten kunnen veranderen.
Dus 320 verschillende IPs over 12 uur.

Ik heb al KPN dongel geprobeert hier krijg ik maar een 50 - 60 verschillende Ips over een bepaalde tijd.
Ik heb ook al Hide My IP geprobeert, deze geeft ook maar een klein aantal unieke Ips per dag.

Mijn vraag is dus of iemand een alternatief mobiel internet netwerk weet dat dit wel kan of een andere manier van software.

Voor diegene met twijfels,
nee ik ben geen spammer.
De enigste reden waarom ik dit doe is omdat er geen mogelijkheid is om naar de top te gaan als je niemand krijgt om te voten.

waarom wil je zoveel moeite doen om aan de top te komen?
Stemmen op jezelf is niet voor niets beperkt natuurlijk.

Hoe dan ook, je hebt voor het stemmen geen supersnelle verbinding nodig, dus dan komt het Tor netwerk van pas.
Het tor netwerk is een netwerk van computers die beschikbaar gesteld zijn door vrijwilligers. Het mooie van dit netwerk is, dat het volledige anonimiteit garandeert. Per verbinding met een server wordt een andere route over het Tor netwerk gekozen, en de laatste server veranderd ook steeds. Daardoor heb je elke keer een ander IP adres.

Tor is samen met het vidalia user interface te downloaden en binnen 5 minuten kun je geheel anoniem internetten. Bij je browser moet je Tor dan wel als proxy instellen. Voor firefox is er zelfs een handige Tor Plugin waarmee je internetten via het Tor netwerk in een keer aan of uit kunt zetten. Alleen is het netwerk niet erg snel. Als je er veel gebruik van maakt kun je zelfs overwegen zelf ook een server in het netwerk te worden :D

http://www.torproject.org/easy-download.html.en

Good luck ;)

Laatst bewerkt:
waarom wil je zoveel moeite doen om aan de top te komen?
Stemmen op jezelf is niet voor niets beperkt natuurlijk.

Hoe dan ook, je hebt voor het stemmen geen supersnelle verbinding nodig, dus dan komt het Tor netwerk van pas.
Het tor netwerk is een netwerk van computers die beschikbaar gesteld zijn door vrijwilligers. Het mooie van dit netwerk is, dat het volledige anonimiteit garandeert. Per verbinding met een server wordt een andere route over het Tor netwerk gekozen, en de laatste server veranderd ook steeds. Daardoor heb je elke keer een ander IP adres.

Tor is samen met het vidalia user interface te downloaden en binnen 5 minuten kun je geheel anoniem internetten. Bij je browser moet je Tor dan wel als proxy instellen. Voor firefox is er zelfs een handige Tor Plugin waarmee je internetten via het Tor netwerk in een keer aan of uit kunt zetten. Alleen is het netwerk niet erg snel. Als je er veel gebruik van maakt kun je zelfs overwegen zelf ook een server in het netwerk te worden :D

http://www.torproject.org/easy-download.html.en

Good luck ;)

Bedankt! Ik zal dit zeker proberen,
De reden waarom ik op mezelf wil stemmen is zodat ik nieuwe mensen kan krijgen die mij bovenaan de lijst zien.
Zonder deze mensen en donaties kan ik mijn server niet blijven behouden, want hij is niet zo goedkoop :)

mvg,
Tobie Overdijk

Hallo,

Ik heb tor geprobeerd maar krijg hier het probleem dat hij op een of andere manier steeds hetzelfde image bestand upload, en hij hem niet haalt van C:\image.jpg

Weet iemand een ander alternatief? Een of andere "aircard"?

Mvg,
Tobie

Heeft iemand al een alternatief?

Ik heb research gedaan en kwam uit op Sprint Broadband Aircard.

Ik weet niet zeker of dit ook in europe en nederland beschikbaar is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan