ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rainbow

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
27
hoe kan je een ip adres veranderen
als je kids iets hebben uitgevreten
en je er zelf niet meer op komt
 
netwerk instellingen eigenschappen tcp/ip dubbel klikken. Let op dat als je een netwerkje hebt en een inbel verbinding dat je dus bij beide icoontjes de mogelijkheid om een ip adres op te geven.

Waarom denk je dat je kids iets uit gevroten hebben? :)

Denk wel dat de meeste inbel verbindingen ip automatisch verkrijgen. Dus dan kan je hem daar weer op terug zetten.
 
als je kabel hebt, heb je meestal een vast ip.
kan je niet veranderen
 
denk dat rainbow bedoeld dat ze "geband"is op sommige sites
 
Mailtje sturen naar de betreffende sites met uitleg, is dan denk ik de enige optie.

Als je een vast IP adres hebt, proberen een ander IP aan te vragen bij je provider.
 
Geplaatst door crash
Mailtje sturen naar de betreffende sites met uitleg, is dan denk ik de enige optie.

Als je een vast IP adres hebt, proberen een ander IP aan te vragen bij je provider.

als je toevallig chello hebt, houdt dan rekening met
onwaarschijnlijk lange wachttijden :D
 
Als je toch je kabelmodem reset krijg je toch automatisch een nieuw ip-adres?! Ik dacht van wel.
 
Geplaatst door Zpidey
Als je toch je kabelmodem reset krijg je toch automatisch een nieuw ip-adres?! Ik dacht van wel.

nee al vaker geprobeerd, hier, chello arnhem,
krijg steeds dezelfde ip terug
 
Geplaatst door Zpidey
Als je toch je kabelmodem reset krijg je toch automatisch een nieuw ip-adres?! Ik dacht van wel.
Hier ook niet met Chello.
Ik moet zo vaak die modem van Chello resetten.
Krijg steeds hetzelfde IP terug.
 
De DHCP lease, van chello staat op 7 dagen. Dat betekend als je 7 dagen niet online komt (modem uitzet), je een nieuw ip adres krijgt.

Dan is bellen met chello sneller.

Groetjes Erik Rothuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan