Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door AMDAthlonXP
@ Mario : Als je dat instelt krijg je vaak ruzie met de router die geconfigureerd is als DHCP server. Dus kan heel het netwerk crashen:thumb:
@ Stinuz : Ja ik zit ziekt huis![]()
Maaarre.... De gateway is het IP van je router. Ik geloof dat dat bij jou 192.168.1.1 was.
Ik vind het zelf niet zo'n slim idee omdit te doen, want anders doet dadelijk je hele netwerk het niet meer.
Dan krijg je ruzie met je DHCP server in je router![]()
Geplaatst door Stinuz
Alles is gebeurd, ik kan nog gewoon internetten en de ftp doet het ook goed!!!!
Je moet gewoon van je netwerk kabel afblijven, dan heb je dus geen last van telkens andere IP-adressen die je router uitdeeld
Geplaatst door Stinuz
Ik ga het lekker toch proberen![]()
Ik hoop voor je dat het allemaal blijft werken. Je moet niet komen zeuren als het dadelijk niet meer werkt:thumb: :evil:![]()
Geplaatst door Stinuz
Ik kom ook niet aan mijn netwerkkabel en toch veranderd de ip hoor.
Geplaatst door Stinuz
Als het niet meer werkt KAN ik niet meer komen zeuren![]()
![]()
![]()
HUH?:8-0:
Geplaatst door Stinuz
Dan kan ik het internet toch niet meer op, dourk![]()
Maar als je hem misschien opnieuw opstart werkt ie misschien dadelijk niet meer![]()
@ Mario : Router lijken een eigenleventje te hebben. Als je dan geen IP-adres kunnen uitdelen aan je dan word je hele netwerk gesloopt door dat ding:evil:
Ik ken dit soort dingen al heel lang gezien en gehoord.
Jew moet gewoon van je netwerk kabel afblijven, dan heb je dus geen last van telkens andere IP-adressen die je router uitdeeld
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.