Ip-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

rakker08

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
8
Hoi iedereen, zou er mij iemand kunnen helpen in verband met een IP-adres. Is het moggelijk om altijd het zelfde IP-adres te behouden? Zo ja, hoe kan ik dat regelen?
Alvast bedankt :thumb:
 
jou provider bepaalt of jij een ander ip adres krijgt.
Dat is niet iets wat je zelf kunt regelen.
 
Er bestaan programma's om zelf een ip-adres te behouden. Maar ik zou graag willen weten met welk programma ik dat kan doen.
 
Geplaatst door rakker08
Er bestaan programma's om zelf een ip-adres te behouden. Maar ik zou graag willen weten met welk programma ik dat kan doen.



Jou provider bepaalt of jij een ander ip adres krijgt.

Dat is niet iets wat je zelf kunt regelen.

Die zijn er dus niet!!
Een IP Adres is iets wat je krijgt toegewezen en niet ieets wat je zelf aanmaakt!!
 
Toen ik voorheen nog moest inbellen had ik vaak hetzelfde ip-adres. Dat komt omdat providers een doos vol ip-adressen hebben die ze mogen uitdelen via een eigen dhcp-server. Het ip-adres stond dan voor een bepaalde tijd "vast" voor een inbeller. (Heet dat niet een lease?) Maar na verloop van tijd krijg je toch wel weer 's een ander adres. Dus sluit ik me aan bij de voorgaande antwoorden.
 
Heb vandaag nog zelf een IP adres vernieuwd, kreeg geen IE verbindng, had geen zin ATHome helpdesk te bellen omdat ik toch al wist welke handelingen er zouden worden verricht.

J:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan