ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb weer eens een vraag en wel deze.
Gister was ik ergens op een forum enkele antwoorden aan het lezen en plots zag ik zo'n klein schermpje bij een forumbezoeker waarin stond: u bent ... en dan mijn ip adres
en er stond welke provider ik heb en nog wat. Hoe kan dat, vraag ik me af. Stom dat ik niet weet welk forum het was, heb er gister meerdere bezocht en kan het vandaag niet terugvinden. Maar ik heb het nog al eens gehad. En vandaag speelde het weer door mijn hoofd. Daarom deze vraag. Ben benieuwd. Groetjes Gitana.

is dat ff snel zeg, ik ga meteen kijken. bedankt voor reaktie:thumb: :thumb:

dit is niet zo raar.
Het forum waar je opzit weet zowizo je ip adres. Hoe de site anders de pagina's naar jouw kunnen sturen. De provider is ook heel gemakkelijk te vinden dit doen ze door gewoon
whois (je ip)
kijk hier maar is naar zij weten ook wat jouw ip en provider is
http://www.watismijnip.nl/
Je provider mag zowizo niet zeggen wie er achter een bepaald ip adres zit dus je privitie komt er niet door in gevaar.

hi killermenace en ook lamp. Ben er ff gaan kijken, maar dan snap ik het nog niet hoe dat kan. kijk als ik zelf naar die site ga, oké. En dat ieder forum mijn ip adres kent, dat snap ik ook. Maar dan zouden jullie nou dus ook zo'n schermpje kunnen laten zien met mijn info erop?? Dat snap ik niet:confused: :confused:

dat schermpje is volgens mij gewoon een popup en een site kan toch altijd gewoon aan je browser de opdracht geven om een popup te openen. En de gegevens er gewoon in zetten.

Heb het net nogmaals bekeken en wat me ook opviel is dat onder pluggins 7 keer hetzelfde staat: java enz. en nog iets anders 6 keer hetzelfde. raar. Nou wil ik dat ook weten. ja ik weet graag veel, sorry.:) :)

Ja lamp, als je het nou eens uitprobeert???
ben benieuwd.

dit is bij iedereen zo vraag me niet waarom ik heb mij niet verdiept in de werking van java.

Ja lamp, toch bedankt voor je reaktie.:thumb: :thumb:
Misschien zijn er nog mensen die me wat meer kunnen vertellen??

Ik wil weten hoe je de script van je ip kunt plaatsen op je website. De tag heb ik maar weet niet hoe ik die integreer. groetjes

senior

Over het algemeen kan je die tag gewoon daar neer zetten waar je hem hebben wilt.

dat is het nu juist, ik weet niet hoe ik dat moet doen, want de site is door iemand anders gemaakt

senior

Het makkelijkste kan je dan even de source lokaal opslaan, en dan in de html-code duiken, en dan gaan puzzelen waar ie moet komen. En dan gaan testen, en kijken wat het resultaat is. Totdat je tevreden bent met de plek waar ie staat.

Is een beetje lastig om dat zo even uit te leggen, er is enige basiskennis html voor nodig. Ik ga er tenminste vanuit dat de site puur html is. Anders misschien die andere persoon even benaderen.

Maar persoonlijk zou ik zoiets niet op m'n site zetten ... beginners kunnen ervan schrikken en bang zijn dat er allerlei rare dingen gebeuren op de site, en gevorderden zullen denken, nee he, niet weer zo'n script ... ;)

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. in ieder geval weet ik het nu te vinden en bedankt voor je reaktie. groetjes

senior

hallo wipneus, bedankt voor je reaktie en uitleg.
Ik begrijp nou een beetje hoe het werkt, dankzij jou.
ik vroeg me ook af of iedereen die info ziet staan, maar dat is dus niet zo.
Snap alleen niet wat er zo leuk aan is.
groetjes gitana :thumb:

mensen bang maken met te zeggen dat ze je ip hebben maarja.
Ik snap ergens het nut ook niet. van zo een kaderke maarja.

ja lamp, volgens mij heb je gelijk, want pmeijne schreef dat ook al. En eerlijk gezegd, ik vond het ook maar wat vreemd.
Maar ja, misschien hebben ze niks beters te doen.:confused:
Ik weet het nou.;) ;) groetjes gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan