ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

love-miranda

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Hai mensen,

is er een manier om achter het ip adres te komen van iemand? Het gaat niet om mijn eigen ip adres.
Ik kan zelf niet in die computer kijken, dus is er een andere manier om het ergens te zien?

Voor de nieuwsgierige mensen... op mijn website staat een teller, en die laat zien welke ip adressen er geweest zijn.

groetjes Miranda

Waar gaat het precies om? Als je een email hebt ontvangen, staat daar vaak het IP adres van de afzender in. Via regulier internet verkeer is dat wat moeilijker.

Bedoel je dan niet hoe je erachter komt wie iemand is met een ip-adres dat je al hebt? (Edit: als je ook een email van dezelfde persoon hebt kan dat idd.)

Via www.watismijnip.nl bv. kom je achter het ip-adres van de computer waar je achter zit.

Vr.Gr. Egel.

Laatst bewerkt:
Egel zei:
Bedoel je dan niet hoe je erachter komt wie iemand is met een ip-adres dat je al hebt? Dat kan gelukkig niet geloof / hoop ik.

Via www.watismijnip.nl bv. kom je achter het ip-adres van de computer waar je achter zit.

Vr.Gr. Egel.

Ja precies dat wil ik graag weten.. Ik weet het ip adres wel, maar ik weet niet welke computer erbij hoort... Ga niks geks doen ermee ofzo hoor hahaha
Er is een jongen die ik wel leuk vind en ik wil weten of hij wel is op mijn site is geweest.. :D

Het antwoord geeft hangmat eigen al.

Stuur die jongen een mailtje en zorg er voor dat ie terug mailt.

Ik had nog mijn reactie nog geëdit, zoals Hangmat schreef kun je in een email het ip-adres van iemand lezen: email rechtsklikken, eigenschappen kiezen en dan het tabblad details kiezen. Dan zie je de 'headers' van de email waar vaak wel het ip-adres instaat tussen vierkante haakjes.

Vr.Gr. Egel.

Persoonsgegevens kunnen alleen worden opgevraagd door een officier van justitie geloof ik. Zover zou ik dus niet willen gaan om een afspraakje te maken :D

hangmat zei:
Persoonsgegevens kunnen alleen worden opgevraagd door een officier van justitie geloof ik. Zover zou ik dus niet willen gaan om een afspraakje te maken :D

Hahaha nee dat gaat een beetje ver hahaha:p

IP adres achterhalen!

hallo,ik heb een probleem met een persoon die ik via msn heb toegevoegd nadat hij mij vroeg om hem toe te voegen dat heb ik gedaan. ik weet niet wie hij is ..maar hij wist wel mjin naam en woonplaats..ik denk dat hij mijn hotmail heeft gekraakt,hij heeft zelfs mee gelezen toen ik aan het msn-en was.

dit is zijn msn:[edit]
wie kan het ip en andere gegevens achter halen zoals bijvoorbeeld welke provider en woonplaats enz,

want ik ben van plan om aangifte te doen bij de politie.

hacken is illegaal.

ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen,,om zulke types van het hacken af te houden.

:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb geen email van hem gekregen,er was alleen contact via msn?

kan jij het ff proberen bij internetoplichting.nl want bij mij lukt het niet om in te loggen.
hier is die msn en kijk wat je voor me kan doen: [nee]
alvast bedankt,,

aac24 zei:
ik heb geen email van hem gekregen,er was alleen contact via msn?

kan jij het ff proberen bij internetoplichting.nl want bij mij lukt het niet om in te loggen.
hier is die msn en kijk wat je voor me kan doen: [nee]

alvast bedankt,,
Met alleen een e-mailadres kan je weinig en ik al helemaal.

Die site was alleen maar om te laten zien hoe je een IP-adres kon achterhalen.

Je zal een e-mail van die persoon moeten hebben voor het IP-adres.

Maar als het alleen via MSN is kan je die persoon toch ook gewoon blokkeren??

En hoe weet je zo zeker dat deze persoon jou heeft gehackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan