IP Adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabio_Nerd

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
48
Een freak zegt met mijn ip me telefoonnummer te weten achterhalen en me huisnummer enzo waar ik woon is dit waar of is dit bluf
 
tja alles kan.er zijn wel mogelijkheden maar niet zomaar


maar ga er maar vanuit dat bluf is
 
Het is niet waar.

Een freak die een nerd bedreigd is heel normaal, hoor.:)
 
4-7-2007 15:39:29 Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) Mark (L) maar wat kan je zoal met me ip
4-7-2007 15:39:39 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) met je ip kun je alles
4-7-2007 15:39:47 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) precies via google earth opzoeken waar je woont
4-7-2007 15:39:50 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) je huis dus ook bekijken
4-7-2007 15:39:56 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) je gegevens van je host weergeven
4-7-2007 15:39:59 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) dus wie je contactpersoon is
4-7-2007 15:40:03 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) wie contactpersoon bij jullie thuis
4-7-2007 15:40:05 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) is
4-7-2007 15:40:08 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) waarschijnlijk je vader dus
4-7-2007 15:40:16 Mark (L) Fααв 3days<:eek:) :'(AAdmirals 8days(S) -> (#) plus telefoonnummer
 
Haha ok via google earth nog wel?

Nou succes.
Met IP kun je via internet hooguit de provider achterhalen en welk land.
Veel verder gaat ie niet komen hoor.

Dus maak je maar niet druk :cool:
 
Sterker nog....ik kan aan de hand van je ipadres zien wat voor boodschappen jullie gedaan hebben, wat je vanavond eet etc etc.....

Kortom klinklare onzin

Nu overtuigt?
 
Hij zegt dat een opleiding heb gedaan.

Hij weet wel me achternaam maar gelukkig sta ik niet in het telefoonboek
 
En dat allemaal in een verkeerde sectie!
't Is me wat...........................:D
 
Ben je bang van iemand ofzo? :confused:
Gewoon op hem gaan zitten...
 
Hij zegt dat een opleiding heb gedaan.

Hij weet wel me achternaam maar gelukkig sta ik niet in het telefoonboek

Ik krijg de indruk dat je ons toch niet gaat geloven dus waarom kom je hier dan vragen?
 
Heb net eens zitten snuffelen in het Shell Stratenboek en ik weet nu waar jullie allemaal wonen.
Gaaf zo'n boek
 
Hoi !

Nou, zo kun je toch nog es lachen !!


" Broodje aap" viert weer hoogtij !


Greetz,

Harry.
 
Het is niet waar, het is onzin. De enige info die hij kan vinden is:

http://www.ripe.net/whois en daar je IP invoeren. Met achternaam + plaatsnaam kan hij je uiteraard vinden als je in het telefoonboek staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan