ip adres!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Minx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Minx

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Hoi,
Ik ben vandaag overgeschakeld op draadloos internet.
Nu zijn mijn vriend en ik beiden lid van een site waar je maar
1 account mag hebben per ip-adres. Dit was geen probleem
zolang hij zijn account op de laptop opende en ik de mijne op
onze gewone computer.

Nu met de overschakeling krijgen we echter de boodschap dat er
twee accounts zijn op 1 ip adres...
Is het mogelijk om twee verschillende ip adressen te verkrijgen?
En zo ja dan wel liefst op een veilige manier natuurlijk ;)

groetjes!

edit: Gelieve het me uit te leggen op een hele gemakkelijke manier aangezien ik echt een computernoob ben :p

Laatst bewerkt:
Als je verteld om welke site het gaat dan kunnen we je misschien wat verder helpen.

Groeten

wel het is niet zozeer de accounts die niet mogen maar het is een site waar je spelletjes tegen elkaar kan spelen
en we speelden graag tegen elkaar en dat gaat nu niet meer omdat we dan de boodschap krijgen dat er twee spelers
met hetzelfde ip adress tegen elkaar spelen wat dus niet kan...

dus op zich mag je wel elk een account maar je bent er niets mee als je die spelletjes wil spelen...
klinkt beetje stom hé :p maar kzou het toch fijn vinden als we dat een beetje konden omzeilen ;)

Dat verduidelijkt het nogal ja.
Alleen weet ik geen oplossing hiervoor.

Aangezien deze situatie wel vaker voor zal komen is er ongetwijfeld iemand die een oplossing weet hiervoor.

Groeten Marcel

heb geen flauw idee hoe dat werkt, proxys, ik heb een beetje zitten zoeken en vind dan van die sites zoals proxy.org en dan de site intikken
krijg dan wel de site maar als ik inlog op mijn account doet het niets...

Je moet die proxy invullen in de eigenschappen van je Internet Verkenner, zodat het verkeer via die proxy gaat. Het handigst is om die in te vullen en vervolgens naar watismijnip.nl gaan, om te kijken of het IP nummer gewijzigd is, dan weet je meteen of het effect heeft of niet.

ok ik denk dat het gelukt is want ik zie een ander ip adres maar als ik me wil inloggen op de site dan krijg ik deze boodschap: http fout 405 - methode is niet toegestaan

op watismijnip staan nu twee verschillende ip adressen voor mijn laptop en pc, ben er toch in geslaagd om in te loggen op de site (vraag me niet hoe, de ene moment lukte het niet en toen opeens wel...)
maar als ik de spelletjes wil spelen krijgen we toch nog steeds de boodschap dat er twee spelers met hetzelfde ip adress zijn -_-

Jullie loggen zeker ook in met dezelfde inloggegevens ?

Groeten Marcel

nee :) elk zijn eigen naam en wachtwoord, als je dat bedoelt :)

Ik kan alleen bedenken dat de ipadresgegevens gecached zijn op de gameserver waarop je inlogd.

Dus beide apart gamen gaat probleemloos ?

Misschien een reboot van beide computers en opnieuw proberen.

Groeten Marcel

beide apart gamen en tegen andere mensen gamen gaat zonder probleem :)
en er staan echt twee verschillende ip adressen vermeld op watismijnip.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan