IP adres..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djoane

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2010
Berichten
725
Ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen. Dus het hem hier maar neer. Niet goed? Dan hoor ik het graag :)

Ik wil naar een website, zonder Ip adres. Ik heb verschillende proxy websites gebruikt, en het lukte een tijdje, en nu niet meer. Ik heb een (overigens totaal onterecht) ip-ban, en wordt dus geblokkeerd..

Zijn er andere wegen die naar Rome leiden? :eek:
 
Ik ga het nog even proberen met een proxy, punt is dat het op de een of andere manier ook maar twee tellen werkt.. (ik heb hem persoonlijk denk ik boos gemaakt..)

Even ter info: Ip-ban was niet terecht, en ik heb geen huisregels overtreden. Het gaat erop dat ze mijn ongezoute reactie's niet leuk meer vonden omdat ik boos was op de nieuwszender.
 
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor. Mocht 1 van die proxies niet werken, dan google maar eens op "anonymous proxy". Je komt er dan veel tegen. Laat eens weten of het werkt?
 
Hij doet het.. Voor nu...

Meestal heb ik 2 minuten, en dan heb ik weer een ban op de proxy site.

Als je wilt weten wie of wat, zeg het dan even, dan stuur ik je een linkje van een dopbox word-documentje.. Daar staat alles uitgelegd. Ik heb niets verkeerds gedaan, behalve de nieuwsbrenger afgeschoten, net als ik weet-niet-hoeveel andere mensen..
 
Als je wilt weten wie of wat, zeg het dan even, dan stuur ik je een linkje van een dopbox word-documentje.

Je maakt me wel benieuwd. Zet dat linkje eens hier neer of wil een mail adres?
 
Deze schijnt goed te zijn: http://kuvia.eu/

Dit is echt de beste die ik tot nu toe gebruikt heb. Die andere laden de pagina maar half, en dat soort dingen. Het enige wat ik mis, is een balkje om het adres in te typen. Ik moet veel werken met "vorige pagina".

Misschien een stomme vraag, maar dit is wel legaal toch?..
 
Wel erg voor die man zeg. Tjonge jonge. En als ik de rest van je berichten zie ga ik er vanuit dat je netjes gereageerd hebt.

Zo zie je maar wat voor macht de media heeft. De man is z'n baan kwijt en waarvoor!
 
Nou dat dacht ik dus ook!

Ik was woedend om dit hele verhaal. Ik was er als een van de eerste bij (zie eerste nieuwsbericht..) en heb dus gezien dat ze dus helemaal NIETS deden met alle commentaren, ze hebben hem gewoon doelbewust duidelijk herkenbaar laten staan. Terwijl binnen no-time wel de fotograaf in bescherming werd genomen. (naam werd verwijderd, en alle reacties waar zijn naam in stond als @..... waaronder dus ook een aantal van mij..)

Maar goed, tot nu toe heb ik de hele dag kunnen reageren, weliswaar via de proxy, ip-ban is er nog. Maar vandaag heeft hij(de webmaster) mij met rust gelaten. Zou hij een vrije dag hebben?...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan