IP Adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

CinCin

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Sinds een paar maanden sta ik op een datingsite, en mail veel met andere mensen. Echter, nu heb ik in een maand tijd al 3 keer meegemaakt dat men niet op de afspraak verscheen. Ik krijg het idee dat iemand die ik een tijdje terug heb afgewezen zich anders voordoet, en een afspraak met mij maakt, en dan niet komt opdagen om mij "terug te pakken".

Kan ik aan de hand van het Ip adres zien of het dezelfde persoon is, en hoe doe ik dat? Ik gebruik gewoon de webbrowser om in te loggen.

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik denk niet dat je als gewone gebruiker achter het IP adres kan komen. wat je misschien kan doen is contact opnemen met de admin, of webmaster van de betreffende site, en het verhaal uitlegt ( plus de namen ). Hij / zij zal niet de ip's doorgeven, maar kan misschien wel erachter komen of het om dezelfde persoon gaat.

Wanneer je direct mailcontact hebt met iemand is het iP-adres van de afzender uit de mailheader te halen.

Dit werkt niet wanneer je een berichtensysteem van een datingsite zelf gebruikt.

Overigens zijn IP-adressen zeker niet waterdicht voor dit soort controles, het kan wel een goede indicatie zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan