ip adressen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarsVeling

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Hoi,
Gisteren internet plus bellen van kpn geinstalleerd. XP computer boven eerst draadloos verbonden via usb adapter, maar vrij zwak signaal (internet deed het toen wel). Toen de experiabox via lichtnetadapters verbonden en nu een zeer sterk signaal (de twee computertjes onderin de balk geven 400 Mbs, maar wel 0 ontvangen en 0 verzonden), maar ik krijg geen verbinding met internet. Blijkt dat er geen ip adressen meer zijn. Via cmd al gekeken (ipconfig), maar geen resultaat en ook renew werkte niet. De kpn helpdesk wist het ook niet meer. Wie kan helpen?
Kars

Ik weet niet of dit ook bij jou vaan toepassing is.
Ik kwam dit artikeltje tegen.

Dank!
Misschien behulpzaam, maar mijn experiabox is niet zilver en niet zwart, maar wit.
Kars

Hoi,
Geprobeerd met de ip en gateway dns instellingen van het artikel, maar geen succes. Vervolgens KPN weer gebeld en ook met die instellingen werkte het niet. Ik heb nu zelf, via de apple (die wel gewoon werkt op die connectie) de instellingen van mijn experiabox handmatig ingevoerd, maar nog steeds geen succes.

Dus dacht ik: gewoon via die zwakke draadloze verbinding dan maar en... jawel, daarbij heb ik gewoon een internetverbinding! Niet de optimale snelheid, maar prima werkend. Deze post is via mijn eigen xp-tje.

Kars

Hoi,
Wat te vroeg gejuicht. Toen mijn internet het draadloos weer deed draaide ik opnieuw de installatiedisk voor de experiabox, maar deze zorgde er weer voor dat ook mijn draadloze verbinding (hoewe hij als goed en sterk werd aangegeven, geen contact kreeg met internet. Helaas is probleem dus nog niet opgelost.
Groet, Kars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan