IP-Ban

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bedoel je precies met die zin.

ik heb een ipban op een bepaalde site
ik kan daar nu dus niet meer een account maken of inloggen
is er een manier om dat te verhelpen? / is er een manier dat ik tog een account kan maken en inloggen?

1 van de members mocht mij niet.

en die werd toen gepromoveerd tot moderator

Misschien je eigen op die site gedragen zodat je niet aan een IP-ban komt, die krijg je namelijk niet zomaar ;)

Er is wel een mogelijkheid maar ik weet niet of we dat hier mogen vertellen.... Misschien dat iemand weet of we het mogen zeggen......

Laatst bewerkt:
Nee dat kan niet.
Wij respecteren anderen.:)

je respecteerd een misselijk 12 jarige die zijn macht misbruikt

oke

Geplaatst door puppie
Nee dat kan niet.
Wij respecteren anderen.:)

Ok, Puppie
Bij nader inzien kan ik het eigenlijk ook niet vertellen.
Zoiets krijg je namelijk niet zomaar.
En voor je daden moet je boeten vind ik :D
Dus veel Succes met je ban en dat je de volgende keer maar gedraagt. :p

komop gasten,

ik zeg tog net dat het door een gast kwam, alleen omdat hij mij niet mag

weetjewat, ik kan jullie uphooken met gratis publiciteit op de gamekings en blammo site

Laatst bewerkt:
Je kan niks doen aan een IP ban. Je moet het zien op te lossen met de betreffende site en ik weet zeker dat ze niet zomaar een IP ban geven ;)

Als dat zo is, dan zal je ook wel een klacht daar in kunnen dienen bij die site ;)

Zou ik misschien mogen weten bij welke site dat is? :o

Laatst bewerkt:
Als diegene het écht gewoon deed omdat hij je niet mocht en je had geen regels overtreden dan meot je even anar een PC van een vriend/vriendin of in de biebliotheek gaan en daar alles aan de admins/mods uitleggen, als je écht gelijk hebt heffen ze de ban op, zoniet, dan is het je eigen schuld :p

EN als het een site is met illegale downloads is geen links geven heh? :thumb:

Ach, ik weet wel hoe dat gaat.. een paar koters hebben een forum en houden van macht en dat kunnen de rest van de koters (leden) niet hebben blablabla :rolleyes:

Wat wil je nou dat wij gaan doen? We gaan je niet helpen onder een ip ban uit te komen dat moet je maar met die site regelen.

Tevens zegt je taalgebruik me alweer genoeg "tog" e.d.

Kortom, praat met die "admins" en kom tot een oplossing.. veel succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan