IP-Ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowman123q

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Dit lijk mij het meest geschrikte forum om mijn vraag te stellen. Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een ip-ban op een site. Nu bezoek ik die site's via proxy site als anonymouse.org en dergenlijke sites. Dit vind ik niet niet heel fijn, dus wil ik graag een ander oplossing ip changer deluxe geprobeert werkt wel maar die ip's worden steeds door gewisseld dus wie wat wat iemand anders met de ip deed? Ook geen fijne oplossing dus iemand een betere?

O, ter info jullie gaan vast vragen waarom ik die ban heb, nou vanwegen een uit de han gelopen wordwisseling.

Maar ze geven die ban niet voor niets lijkt me.
Wanneer er hier een wordt uitgedeeld, staan we ook niet te springen wanneer een andere site doodleuk gaat uitleggen hoe je ondanks die ban toch op onze site kunt komen.
Ben benieuwd wat de Mod hiervan vindt.

Maar ze geven die ban niet voor niets lijkt me.
Wanneer er hier een wordt uitgedeeld, staan we ook niet te springen wanneer een andere site doodleuk gaat uitleggen hoe je ondanks die ban toch op onze site kunt komen.
Ben benieuwd wat de Mod hiervan vindt.

Goed daar heb je een punt, maar ik zit dus via proxy sites nu al twee maanden op die (sinds mij ban) en ik heb me voorbeeldig gedragen.

Stuur een mailtje, en houdt je verder aan de richtlijnen aldaar, nu heb je daar een ander account, en geef die dan ook op.

Nogmaals, een ban is altijd terecht.:evil:

Stuur een mailtje, en houdt je verder aan de richtlijnen aldaar, nu heb je daar een ander account, en geef die dan ook op.

Nogmaals, een ban is altijd terecht.:evil:

Mail sturen heb ik al gedaan hielp niet, en ene ban is niet altijd terecht dat is onzin . Dze wel trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan