Ip-ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anteino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Hoi helpmij,

ik gebruik vaker een online omgeving om met andere mensen te communiceren. Echter het programma wat ik daarvoor gebruik heeft mij ge-ip-banned om onduidelijke reden. Nu kun je je ip-adres verbergen mbv een proxy-server, maar in geval van het gebruik van een programma is dit niet mogelijk.
Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een programma dat mijn ip-adres verbergt of verandert. Iets waarmee ik op een manier de ip-ban kan omzeilen. Ik heb hotspot shield al geprobeerd maar alle ip-adressen die dit programma genereert blijken ook geblokkeerd te zijn. Ik kom zo dus niet verder.

Weet iemand een beter programma of een andere oplossing? Graag even iets laten weten dan!

Alvast bedankt,

Antoine

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon contact opnemen met diegene die je een ipban hebben gegeven.
praten helpt beter dan omzeilen.

Proxyswitcher Pro is redelijk goed.. echter wel betaald. De illigale downloads ervan hebben ze maand geleden korte metten mee gemaakt :p
Zelf gebruik ik Tor. Tor is gratis, maar aangezien het een botnet is, ga ik hier verder geen linkjes neerzetten.

Maar als jij ge-ip-banned bent om "onduidelijke reden" Dan kan je beter even verhaal halen bij diegene. Oftewel hoe puppie al zegt "praten helpt beter dan omzeilen. "

@ Anteino,

Je zal contact op moeten nemen met diegene die jou de ban gegeven hebt. Kom je het er met die persoon niet uit, kan je eventueel contact op nemen met je internet provider voor een ander IP adres. Maar dan is er een ander punt: Kom je eruit met je provider :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan