ip camera android

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlwesthoeve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2012
ls, ik heb 2x een axis m1014 indoor camera aangesloten op een NAS en beide werken. Ik kan de camera's ook via mijn laptop binnen het netwerk benaderen en de opgeslagen gegevens bekijken. Dit kon tot voor kort ook via mijn tablet en mobiel. (android) Sinds 2 weken kan ik de beide camera's niet meer benaderen via tablet en mobiel. Wat kan er gewijzigd zijn of eventueel stuk zijn. Ik gebruikt een thomson speedtouch 780 van KPN en zie dat het ip adres ook niet is gewijzigd. Waar kan ik het probleem zoeken? Met vriendelijke groet, alvast dank Michael :(

Weet niet wat voor een nas je hebt?
bij qnap :
QMobile is applicable to QNAP Turbo NAS running firmware version 3.3.0 or later. Make sure you have enabled Multimedia Station and Web Server, and configured the shared contents to allow QMobile to access the multimedia files on the QNAP NAS. (

ik heb een Synology DS212j DiskStation, 2xSATA, GLAN en 2 Axis M1011-W Small Wireless Network Camera aangesloten op mijn netwerk. Deze is verbonden via een KPN speedtouch. Ik kan de cameras benaderen via mijn laptop in het netwerk en voorheen ook via mijn tablet en mobile (beide android)
Nu is de NAS en de speedtouch eruit geweest wegens spannings uitval. Nu kan ik wel de cameras bekijken via de laptop maar niet met de tablet en mobile.
De ip adressen waar naartoe verwezen wordt zijn nog juist (niet gewijzigd) en weet eigelijk niet waar ik allemaal naar moet kijken of alle instellingen juist zijn.
Is er hulp waar ik stap gewijs de instellingen kan nalopen.
ligt het aan de speedtouch?
ligt het aan de NAS?
waar kan ik allemaal het een en ander instellen?

Alvast dank :o

Michael

het is niet gelukt om de cameras te activeren op mijn android toestellen (mobiel en tablet)
:confused:

camera android

ik ga eerst nog kijken of de beveiliging op de router mij tegenwerkt en ander blijft er nog over om alles opnieuw te installeren. Bah. :o
PS: toevallig in het blad computer totaal staat beschreven stap voor stap het installeren van een NAS met beveiligings camera's en hoe je op de android mobiel deze beelden zichtbaar kan krijgen. Ook dit is nog een optie.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan