ip camera bekijken op tv ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Berichten
187
Ik kan mijn ip camera bekijken op mijn tv met de app tinycam . Zolang ik de cam met de router verbind via een utp kabel werkt dit goed . Wanneer ik de kabel verwijder krijg ik geen beeld meer op de tv nog wel in de app Icansee op mijn gsm daar blijft de camera werken ...Iemand een oplossing ? alvast bedankt..
 
En met welke reden haal je de kabel er dan uit?
Dat zal dan wel de oorzaak zijn. Net hetzelfde dat je niet kan bellen als je de stekker uit je vaste telefoon haalt :p
 
Ik heb meerdere cams in gebruik en kan ze niet beide inpluggen ...ook om ze op mijn smartphone te zien hoef ik ze ook niet in te pluggen !!!
 
Laten we eerst tot meer feiten komen:

  • Op welke merk en type camera's gaat het?
  • Hoe maken ze connectie met de app, via internet (via de router) of alleen via de lokale Wifi of beiden?
  • Wat schrijft de handleiding over hoe de verbindingen met LAN of WiFi opgezet moeten worden?
  • Is er en FAQ in de handleiding of online bij de camera fabrikanten of de app-makers over zo een probleem?
  • Is er een user-forum specifiek voor deze camera's en/of deze app? Is daar wat hierover te vinden?
 
Het zijn cams uit china dus veel uitleg is er niet . Wel via YouTube instuctie filmpjes maar niet hoe te laten werken op die app . Maken beide verbinding via de router maar hoe het komt dat ze niet te benaderen zijn zonder utp kabel vind ik niet ...nochtans op mijn smartphone werkt alles prima . Ik heb ook al de poorten opengezet bij mijn provider ...maar is ook niet de oplossing .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan