Ip camera geeft geen beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Hallo Allemaal,

Ik heb een ip camera opgehangen echter krijg ik op Firefox en Safari op mijn Macbook wit beeld, ik log in op Safari en daar kreeg ik een melding dat ik een plugin moest downloaden dat is goed gegaan en hij de plugin staat goed installeert althans dat zegt Safari maar geen beeld.

Op Firefox wilde ik inloggen maar zodra ik de eerste letter van mijn gebruikersnaam invult gaat hij laden kan verder niks invullen en krijg ik de melding (time out)
verder kom ik niet.

Is dat toevallig zo'n eenvoudige camera met enkel een ActiveX plug-in? Probeer het dan eens via Internet Explorer.

Is een foscam FI9853EP die heeft inderdaad een ActieX-plugin, op mijn Windows pc met Firefox werkt hij wel zonder iets te installeren.

Ik heb mijn Macbook opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft, ik heb op YouTube gekeken en een filmpje bekeken ik heb precies de zelfde plug-in geïnstalleerd maar dat lost niks op.

Laatst bewerkt:
misschien heb je iets aan deze link.

Bedankt voor de link, ik heb gekeken maar mijn versie van Firefox 37.0.2 staat erbij.
Zoals ik schreef op Firefox kan ik me niet aanmelding wegens Time Out meling

Ik heb al bij Foscam bij support gekeken daar staat dat het wel werkt op Safari met de plug-in, ik heb de handeling opnieuw uitgevoerd zonder succes.
Ik heb op youtube gekeken en ook zo gedaan maar lukt niet, kan het zijn dat mijn macbook van 2007 te oud is hier voor?

ik heb hier ook een macbook pro.
als je mij het ip adres kunt geven dan wil ik hier wel even kijken.
je mag het adres mailen naar puppie@helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan