Ip camera IP-600 hoe is deze te gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

realnetr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
hallo

Ik heb zo laatst een IP camera gekocht omdat ik er het een en ander over hoorde dat dat best leuk werkt.
Nu heb ik zon cam maar ik weet niet hou deze nou te bekijken is.
Zou dit met software kunnen of moet ik adressen invoeren? er zit namlijk geen software bij. ook is deze draadloos in te stellen maar ook met kabel.

dit is mijn model : ip Camera IP-600

hopelijk weet iemand hier wat meer over hoe ik deze goed aan de praat zou kunnen krijgen, want ik weet hier niet zo veel vanaf omdat dit nieuw voor mij is.

welk merk is de camera want IP-600 lijkt me een type aanduiding ?

hallo,
ik heb zelf de ip-400 maar die komt aardig overeen...

als je hem nieuw heb moet er iets van een cd'tje bij zitten met een programmaatje erop om het interne ip-adres te kunnen wijzigen.
als je daarmee een ipadres erin zet wat in je "range" van je netwerk valt,en je tikt daarna in je browser dat ipadres in dan krijg je het beeld te zien van de camera.

of misschien staat er een standaard ip-adres op de onderkant van de camera?

Ik heb op de onderkant van dit apparaat niks staan mr ik bezit de CD niet omdat ik hem op een markt gekocht heb, maar is er een mogelijkheid een CD te downloaden of een bestandje te kunnen krijgen om tog achter dit IP adres te komen van de camera zodat deze werkt?
Trouwens op de onderkant zit wel een reset knopje, mischien als ik hem reset, zal dan mischien het fabrieks IP adres weer in werking komen. maar dit adres weet ik niet.

ff resetten dan , volgens mij is het standaard ip adres ergens in de range van 192.168.0.3-192.168.0.10
je kan ze allemaal proberen of t lukt....
ik ben zelf nog een week op vakantie anders kon ik mijn proggie sturen,EDIT....ik heb de mijne ff opgezocht je kan hem allicht proberen

ipcam setup wizard

kan ie dan niet beter de ip-600 pakken van de site

Ip-600 setup

heb jij ook zo een witte of is het toch een ander model ?

Nee dit is een zwart model maar ikz al de software van het forum even proberen en ff kijken als dit gaat lukken

het ip software programma vraagt om een server adres , maar wat moet ik hier invoeren?

ff resetten dan , volgens mij is het standaard ip adres ergens in de range van 192.168.0.3-192.168.0.10
ik ben zelf nog een week op vakantie anders kon ik mijn proggie sturen,EDIT....ik heb de mijne ff opgezocht je kan hem allicht proberen

ipcam setup wizard

Mischien als je weer thuis bent, zou je dan nog eens dat programma kunnen sturen?

Edit :

FTWLtG heeft je de link gegeven naar zijn programma , staat in ze post

als je naar die link gaat die ik je stuurde zit er ook een engelse handleiding/userguide bij misschien dat je daar wat mee kan

het zou echt handiger zijn als je misschien een plaatje zoekt op internet of een foto van die cam maakt zodat wij weten waar we naar moeten zoeken

staat er geen productcode op de camera zelf of iets met een merk ?

en voortaan zou ik ook misschien even nadenken voordat je zoiets op de markt koopt zonder software en boekje

Laatst bewerkt:
[/URL]

ik zou dat dus even proberen steeds het laatste cijfer omhoog doen

ik zou dat dus even proberen steeds het laatste cijfer omhoog doen

Hier is de site waaar deze weg kwam mr ik heb hem via een ander dan gekocht mr kweet dat die hier weg komt.
hier de link : http://www.dealextreme.com/p/standalone-ip-wireless-wifi-lan-camera-with-night-vision-and-pan-tilt-motors-900126358

Mischien geeft dit wat duidelijkheid en ik zal nog die handleiding lezen, eens zien als daar wat in staat.

er kunnen wat andere merken op de site staan mr het genoemde merk IP-600 komt van een andere die er op lijkt : http://www.dealextreme.com/p/ip-network-internet-surveillance-pan-tilt-ip-camera-with-11-led-ir-night-vision-32073

maar ik heb de gene met zon WiFi antenne zoals in de eerste link vermeld en heb ook ecxact de zelfde bijbehorende onderdelen en kleuren hier van, maar behalve dat cd tje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan