IP camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

wout67

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Hallo, via Google op dit forum terecht gekomen, alle relevante rubrieken door genomen het antwoord niet kunnen vinden. Wij hebben een Marmitek ip camera gekocht , werkt wel via de router alleen via de ingebouwde ip server krijg ik het niet voor elkaar :evil: . Nu is mijn vraag kan iemand mij helpen zodat de camera ook zonder kabel draait. Alvast bedankt
Groeten Wout

Eerst wat meer informatie. Heb je een draadloze router/modem? Zo ja, welk type is het? Heb je een vorm van beveiliging als je inderdaad een draadloos netwerk hebt? Zo ja, welke vorm? Heb je in de router/modem reeds poorten opengezet voor de camera? En welk type camera is het?

Eerst wat meer informatie. Heb je een draadloze router/modem? Zo ja, welk type is het? Heb je een vorm van beveiliging als je inderdaad een draadloos netwerk hebt? Zo ja, welke vorm? Heb je in de router/modem reeds poorten opengezet voor de camera? En welk type camera is het?

heb een netgear wpn824 , is wel beveiligd weet niet welke vorm, heb nog geen poorten open gezet , het is een marmitek ip robocam8 wireless camera . krijg wel beelden als ik de camera via een kabel aansluit alleen niet draadloos

http://www.marmitek.com/nl/catalogus/product.php?product=310
hier staat de handleiding ook.
daarin staat dat je wel dezelfde instellingen moet hebben als je draadloos gedeelte.
dus ssid naam wap/wep key of wat je maar ingeveuld hebt.

de handleiding heb ik , vind het alleen onduidelijk ik kom er dus niet uit, heb marmitek al een mailtje gestuurd(2dagen geleden) maar nog niets gehoord, snap niet wat ik waar in moet vullen (sorry) weet hoe de pc aan en uit moet en daar houd het ook mee op , maar wil toch zelf de camera (met hulp) aan sluiten zo eigenwijs ben ik ook wel weer

Groeten Wout

is je draadloze router beveiligd met een wep of wap key

dus dan weet je die key ook.
die heb je zelf ingevuld.

dombo waarom ?? de een weet iets meer van dit dan de andere....

maar netwerksleutel kan hetzelfde zijn.

dombo waarom ?? de een weet iets meer van dit dan de andere....

maar netwerksleutel kan hetzelfde zijn.

ok maar nu nog de vraag waar alles in te vullen zodat het gaat werken want dat weet ik dus niet

bladzijde zes tweede plaatje van onderen.
tenminste in de pdf handleiding.

kijk dat is de spirit.....:thumb:

kijk dat is de spirit.....:thumb:

ik heb nog internet dat is het goede nieuws ,en nu het slechte de camera werkt wel met een draadje ,marr zonder draad dus niet :( ik weet dus niet wat ik verkeerd doe , maar ik ga er nu een eind aan maken , morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen:p

Groeten Wout

waar ga je een eind aan maken...aan deze dag......dan zeg ik welterusten en tot morgen

waar ga je een eind aan maken...aan deze dag......dan zeg ik welterusten en tot morgen

ik maak een eind aan de dag en aan het feit dat de camera niet wil draaien zonder draad:p

Welterusten tot morgen

weer een nieuwe dag, nog steeds geen draadloze ip verbinding met de camera, doe iets niet goed weet alleen niet wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan