IP-hide

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
1.339
Hoi,

Ik heb van een vriend gehoord dat er een soort van IP-hide is.
Daar bedoelt hij mee, dat hij mijn IP onzichtbaar houdt.

Is dit legaal en kan ik dit makkelijk doen?

Ik kan namelijk geen account meer maken op een spelletje omdat het een Noord-Amerikaans spelletje is. :(:confused:
 
Je ip onzichtbaar maken kan niet.
Wel kun je via een zogenaamde "proxy" werken.
Dat werkt als volgt:
Jij wilt naar www.spelletje.com, daar mag je niet heen omdat je in amerika moet wonen.
Dan ga je via www.proxy.org naar spelletje.com, je maakt dus een verbinding VIA een computer in america waardoor je dat wel mag.
Het is legaal, en eenvoudig.

ga naar www.proxy.org, kies rechts een proxy in US en vul bovenaan het adres in, klik op GO en je gaat via een amerikaans ip adres naar de website.
 
Dan even verder in op het spelletje. MapleStory. Ik wil nu graag een account aanmaken.
Alles kan ik op de site invullen, en dan krijg ik een e-mailtje naar een e-mailadres wat ik zelf invul. Die moet ik ''verificate'' en dan heb ik een account. Dit hebben ze geblokkeerd.
En zelfs al maakt een Amerikaan een account, daar kan ik ook niet op spelen. Kan ik dit probleem dan ook oplossen met www.proxy.org ?

Met geblokkeerd wil ik zeggen, ik kan op het spelletje, maar als ik wil inloggen geeft hij een melding aan dat ik Europees ben.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Spelen via de proxy gaat niet lukken, nu kan dat wel met "programma's" maar dan is de verbinding veel te traag om een spel via te spelen.
 
Sorry, MOD, voor de quote!

En bedankt Nick, ik denk dat het niet zo slim is om nu met die dingen iets te gaan;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan