IP/ISP locator.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
452
Hai beste mensen, zelf ben ik al 4 dagen aan het zoeken, en niet gevonden wat ik precies zoek. Daarom probeer ik het hier. Ik ben op zoek naar een tooltje die de exacte locatie weergeeft van degene die mijn website bezoekt. De laatste tijd nogal problemen met fake figuren die zich anders voordoen dan ze zijn. Op google heb ik bijna alles gehad maar niet gevonden wat ik zoek. Het tooltje moet te installeren zijn op mijn PC, en het IP/ISP adres, dan wel de locatie van het land waar de persoon zich bevind laat zien. Misschien hebben jullie suggesties? Alvast heel erg bedankt. Groetjes, Ed.:eek:
 
volgens mij is dat illigaal.

je kan wel met ip-adress.com zien wat voor host ze hebben. bijv. tele2 te rotterdam. maar als je echt hun adres, naam, telefoon nummer wil hebben moet je toch op de illigale toer.
"ipspoofer" zoeken
 
IP/Isp

Nee, ik wil alleen weten uit welk land en het IP adres. Dat is niet illegaal!
 
Ik ben op zoek naar een tooltje die de exacte locatie weergeeft van degene die mijn website bezoekt
dan denk ik aan adres gegevens, maar goed

dan moet je www.ip-address.com eens proberen.

mag maar 3 ip's per dag opzoeken, of je wordt lid.
je ziet alleen bij welke host ze zitten en in welk land de host zit, meestal is dat ook het land waar diegene zich bevindt.

vaak gebruikt men een proxy en surfen ze onder een ander adres. maar het laat zien welk ip de gebruiker heeft, kan net zo goed een valse zijn.
 
Laatst bewerkt:
Thank you very much, dit is wat ik zoek. Ik had een beetje teveel fakers on my site, dit ga ik proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan