Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MS DOS prompt ==> ipconfig/renewGeplaatst door de jean
ik heb via help niks gevonden dus zet ik ze maar hier ... ik gebruik xp pro met een adsl abo van tiscali, modem is eicon diva, kan ik manueel men ip veranderen zonder te herstarten ??
Geplaatst door puppie
Maar waarom zou je je ip willen wijzigen.
In een netwerk kan ik me het voorstellen. Maar een ip wijzigen wat je bij een adsl aansluiting krijgt is toch vragen om moeilijkheden, of heb ik het nu helemaal mis.
In Holland is het altijd watGeplaatst door m@rio
Werkt niet altijd.
Dat hoef ik bij @home niet te proberen. Krijg net zo hard mijn ipadres weer terug die ik al had
Geplaatst door puppie
Maar waarom zou je je ip willen wijzigen.
werkt dus niet ...Geplaatst door joram
MS DOS prompt ==> ipconfig/renew
Nu heb je een nieuwe IP toegewezen![]()
ik heb adsl, dynamisch ip dus ...Geplaatst door m@rio
Contact opnemen met je provider en het verhaal uitleggen en hopen dat je een ander ipadres krijgt
Geplaatst door de jean
één van de adressen dat mij wordt toegewezen blijkt op een lijst van spamversturende adressen te staan, en mails verzonden via dat ip worden geblokt ... ik heb het al meermaals gemeld aan wanadoo belgië maar die bende luilakken doen er niks aan ...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.