Martijn31
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2009
Hallo,
Ik heb gisteren een eigen mailforum gemaakt met wat vragen om contact met ons op te nemen, maar nu zou ik graag willen dat er ook een ip adres wordt mee verzonden zodat wij de gebruiker kunnen verbannen van de site als die gene misbruik maakt van de contact pagina
Hier is de code van die contact pagina:
Weet iemand de code waarbij hij automatisch het ip adres mee verstuurt?
Alvast bedankt.
Martijn
Ik heb gisteren een eigen mailforum gemaakt met wat vragen om contact met ons op te nemen, maar nu zou ik graag willen dat er ook een ip adres wordt mee verzonden zodat wij de gebruiker kunnen verbannen van de site als die gene misbruik maakt van de contact pagina
Hier is de code van die contact pagina:
PHP:
<form method="post" action="contactforum/phorm.php">
<input type="hidden" name="PHORM_CONFIG" value="quickconfig.php">
Naam: <br /> <input type="text" name="Naam" size=50 maxlength=50><br /><br />
E-mailadres:<br /> <input type="text" name="E-mail" size=50 maxlength=50><br /><br />
Bericht:<br /> <textarea rows="7" cols="60" name="Bericht"></textarea><br /><br />
<br><br> <td colspan="2"></td></tr><tr> <td> </td> <td align="left"><input type="text" name="hida2" value="" maxlength="100" size="3" style="display : none;"><input type="submit" value=" Verstuur "> <input type="reset" class="btn" value=" Leeg alle velden " name="Clear"></td></tr><tr><td colspan=2 align="center"><br></td></tr></table></form>
Weet iemand de code waarbij hij automatisch het ip adres mee verstuurt?
Alvast bedankt.
Martijn