Ip Phone

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik ben van plan een IP PHONE van apple te kopen, een G 3 S , kan iemand mij zeggen of er een ander merk is dat ongeveer de zelfde functie,s heeft of daar mee te vergelijken is , graag uw antwoord

Ja ik wil een IpPhone van Apple , hier in Belgie kosten die rond de 500 a 600 euro , maar bestaat er ook zo een model van een ander merk dat overeenkomt

Je wilt dus de iPhone van Apple?
Dan schrijf je géén IPphone hoor:D

Maar, ik weet wel alternativen, maar weet niet of je de iPhone bedoeld, laat dit ajb snel weten!

en ik gaf je de link van ipod....de mp3 speler van apple.

Ik heb verschillende klonen voor je die ik heb gevonden op het internet:

LET WEL OP! Ik heb ervaring met een kloon en heb nu de echte iPhone. Het verschil zie je echt niet, ook de software niet, een exacte kopie zal je denken... Het touchscreen van de kloon is waardeloos. Bij de echte is een aanraking van een vingertopje genoeg, bij de kloon wordt het drukken met een touchpen of een harde nageldruk. De kloon reageert niet zo vlot op de touch.

Door op de naam te klikken opent een afbeelding van het product.

De Prijzen:

• Sciphone (100 euro)
  • Iphone Clone (99 euro)
  • CECT 168 (75 euro)
  • I9 3G (150 euro)

Succes Ermee!

Groetjes,
Martijn

Ik heb een echte iPhone van Apple gekocht, een G 3 S die heeft hier in Belgie 650 euro gekost, ik ben daar voorlopig zeer tevreden van, maar weet iemand daar een uitgebreide Nederlandstalige handleiding van te vinden op internet, wan ik heb skype gedownloud en dat heeft een dag gewerkt maar nu kan ik niet meer inloggen, het zal wel aan mij liggen , maar het is nog allemaal nieuw, graag uw hulp

misschien heb je iets aan deze uitleg

Hallo Puppiew dat is lang geleden, ja die had ik al gezien , maar ik zoek een uitgebreide gelijk de Engelstalige, maar toch bedankt en een fijne kerst en een gezond en gelukkig 2010 voor gans de familie,

Nog een bijkomende vraag , hoe kan ik als ik met mijn Iphone via skype bel , toch mijn nummer laten zien, ik weet als ik het ingeeft bij skype en op doorschakelen zet , dan laat hij het nog niet zien als ik iemand bel , heeft u een oplossing

Laatst bewerkt:
Mijn probleem bestaat nog steeds, ik krijg mijn account niet ingesteld, mijn provider is telenet
Ik doe het volgende ;nieuwe account, dan mijn naam, dan bij adres geeft ik mijn e-mail in ,beshrijving doe ik niets, druk ik op POP account, dan inkomend , in.telenet.be
dan gebruikers naam en paswoord, dan uitgaande smtp daar zet ik" uit.telenet.be ", dan bewaar, dan kom ik in avance en daar staat ssl uit en daaronder poort 110 en ik bewaar, maar het werkt niet, wat doe ik fout , heel graag uw hulp

Hier post ik de oplossing voor mensen die problemen hebben met het instellen van de Iphone voor telenet gebruikers

eerst instellingen, dan mail contacten agenda, dan nieuwe account aanmaken , eerst Naam dan adres uw e-mail ingeven, omschrijving zo laten, dan POP kiezen bovenaan, dan hostnaam " in.telenet.be" dan paswoord en gebruikersnaam die ge van telenet gekregen hebt , een letter en 4 cijfers, dan paswoord , dan hostnaam sever uit " smtp " uit.telenet.be, dan optioneel wachtwoord en gebruikers naam niets ingeven , dan gereed drukken of bewaren, dan zie u boven aan pop account zoeken, na even zoeken krijgt ge de boodschap van ssl , dan ok drukken zonder ssl, dan gaat hij weer zoeken waarschijnlijk krijgt ge die boodschap nogmaals , maar gewoon verder gaan, en dan zou het moeten lukken, zo heb ik het toch klaar gekregen, en ik verbind via wifi en het werkt perfekt, even nog , bij geavanceerd moet poort 110 staan, en ssl uit gevinkt, ik hoor wel of het gelukt is,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan