IP plotseling veranderd, kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hoi,
Ik was gister aan het zoeken naar een freeware iphider en was een beetje programma's aan het testen. Plotseling is mijn ip op het fake ip blijven zitten en is mijn internet provider etc. veranderd :S Ik wil hem graag terug veranderen naar mijn oude ip, Ik heb de gegevens ervan nog allemaal. Weet iemand misschien hoe ik mijn ip weer terug kan zetten?? BTW. Ik kan ook niet meer op mijn router.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen met mijn probleem :)

Groetjes,
Rowan

Heb je al geprobeerd om via de commandshell de volgende commando's af te vuren?

ipconfig /release
ipconfig /renew

Sowieso kan het geen kwaad als we hier de output van het commando ipconfig /all zouden zien. Heb je überhaubt connectie met je router?

Re:

Heb je al geprobeerd om via de commandshell de volgende commando's af te vuren?

ipconfig /release
ipconfig /renew

Sowieso kan het geen kwaad als we hier de output van het commando ipconfig /all zouden zien. Heb je überhaubt connectie met je router?

Ja dat heb ik idd al geprobeerd :) Ik heb vista en vista zegt dat ik hier geen toestemming voor heb, zou ik dit misschien met mijn laptop moeten proberen? (xp home edition, aangesloten op het zelfde netwerk. Wel draadloos)

(Edit: Ik heb wel verbinding met mijn router)

Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik idd al geprobeerd :) Ik heb vista en vista zegt dat ik hier geen toestemming voor heb, zou ik dit misschien met mijn laptop moeten proberen? (xp home edition, aangesloten op het zelfde netwerk. Wel draadloos)

(Edit: Ik heb wel verbinding met mijn router)

door CMD als administrator uit te voeren lukt dat wel (rechtsklikken ipv dubbelklikken)

mogelijk is je hostst bestand aangepast door ip hider.
Dat benader je zo
Er mag alleen de localhost 127.0.0.1 in staan.

Weet je nog welk programmaatje de oorzaak was?
Mogelijk heeft het een nieuwe netwerk verbinding/tunnel adapter aangemaakt.

Systeem herstel naar een punt voor de eerst test, kan je mogelijk ook uit de brand helpen.

mvg leo

Laatst bewerkt:
RE: Vraag

Ik heb mijn computer maar opnieuw geinstalleerd aangezien windows systeem herstel niet werkte en mijn ip niet veranderde ondanks jullie help. Tog heel erg bedankt jongens, Ik ben weer een stukje wijzer geworden van deze ervaring! :D

Groetjes,
Rowan

(Probleem opgelost)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan