IP probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkwijnsma

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Hoi, ik heb vandaag mijn wamp server aan de praat gekregen maar nu heb ik een ander probleem. Toen ik bezig was met mijn router heb ik waarschijnlijk ergens opgedrukt en nu kon er maar 1 apparaat bij ons op het internet komen, ik heb mijn server en alles al uitgezet en het probleem is er nog steeds. Wanneer ik op mijn laptop de verbinding verbreek krijg ik op mijn computer ineens wel weer verbinding. En er leven nog meer mensen in ons huis. Ik heb geprobeerd om weer in te loggen op mijn router maar hij pakt ineens het wachtwoord niet meer, dus ik kan ook niet in mijn router komen. Ik heb al geprobeerd om mijn router te resetten ik heb de stekker er 2 x 10 minuten uit gehad en op de reset knop gedrukt en het probleem is er nog steeds. Is er een andere manier om mijn router settings te veranderen? En waarom werkt mijn wachtwoord ineens niet meer?

Gr, Henk

Hallo,

Kijk eens in je router bij de DHCP server.. Verhoog het aantal gebruikers naar bijvoorbeeld 10 gebruikers of desnoods meer.

Hoi ik heb daar niet super veel verstand van, zou je het mij uit kunnen leggen? :x

Hallo,

De stappen er naar toe.. Of wat snap je er niet aan?

Hallo,

DHCP is niet meer als het uitdelen van IP-adressen, of te wel Dynamic Host Configuration Protocol.

Welke merk en type router heb je?

Arris
Is Motorola

Maar je default login van de arris is admin en password.
Misschien dat dat werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan