ip ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoran

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik ben laatst geband van een spel en het bannen gaat via je IP dus wil ik een nieuwe IP.
Ik heb een netwerkkaart gekocht.
De driver's geinstaleerd maar nog geen nieuwe IP
Ik wil mijn oude connectie weg gooien maar dat lukt niet.
En ik heb al gedisable
Alles van INTERNET tot GAMEN draait er op.

Wie kan mij helpen een nieuwe IP te krijgen
:( :confused: :8-0:

Dus wat moet ik daar voor doen.

Groetjes,

Yoran van Woezik

Het IP-adres wordt door je provider gegeven. Wat je kunt proberen is je modem voor een tijd van de stroom af te halen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat je dan een nieuw IP-adres krijgt.

Er zal wel een gegronde reden zijn, dat je gebant bent op die site.:rolleyes:

Dat modem gedoe is me al eens aangeraden en heb ik al eens geprobeerd.. het enige effect was problemen met internet uitval meer niet maar dat is al gefixed en die reden voor dat ik gebanned ben is nu niet relevant help me liever!! ik moet echt een nieuw IP hebben en ik vind het al irritant genoeg dat ik 15 euro aan een netwerkkaart heb vergooid:8-0:

Probeer ff wat in je opdrachtprompt:

ipconfig /renew
ipconfig \renew

of iets in die geest

Wat dat modemgedoe betreft:

Pc afsluiten, stroom van de (kabel)modem, netwerkkabel uit je modem, pc opstarten en laten uitratelen, pc uischakelen, netwerkstekker er weer in, stroom op je modem en de boel weer opstarten wil wel eens helpen.

Anders gewoon je provider contacten. Overigens; weet je zeker dat het een IP-ban is? Geenstijl.nl zegt ook een ip-ban te hanteren maar na een andere gebruikersnaam geregistreert te hebben kon ik er gewoon weer in.

Suc6

Als jij een vast IP-Adres hebt gekregen van je provider zal dit moeilijk gaan.

Je kan het ook met een proxy proberen (succes niet gegarandeerd, maar proberen kan altijd). Ik weet niet hoe dat precies werkt, maar in het volgende topic staan er een aantal: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=211196

Er zijn ook programma's voor: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=206256

Je zou ook contact kunnen opnemen met je provider, maar dan moet je wel een goede reden hebben. De ene provider zal er ook moeilijker over doen als de andere.

Welke provider heb je?

Je kan ook nog even kijken bij de zoekfunctie voor de proxy: http://www.helpmij.nl/forum/search....d=869020&sortby=lastpost&sortorder=descending

De vraag waarom je bent gebant wordt in bijna alle topics gestelt waarbij iemand een ander IP wil. Dat is gewoon interresse;)

Succes:)

ik heb planet als provider en wat dat modem uitzet gedoe betreft zal ik nog eens proberen maar ik vind het zo vaag dat bij iedereen die een LAN heeft gewoon een nieuw inernet IP krijgt en het is een ban bij een PC Game waar je gewoon zonder account zonder serial kunt spelen dus alleenmaar IP's

Hallo !
Misschien heb je wat aan het progje HideIP (Google).
Dan werk je via een proxy en dan kun je m.i. gewoon weer inloggen.
Evt. kan ik je het progje wel sturen.
Greetz,
Harry.

Grappig deze discussie,maar bannen gebeurt niet zomaar toch ?

Zeker niet zomaar neej maar dat maakt helemaal niks uit en zou je mij de link naar dat proggiej kunnen sturen?:thumb:

Tik de naam van dat programma in bij google: www.google.nl en je zal het snel hebben gevonden: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=HideIP&btnG=Google+zoeken&meta=

Ik gun het je van harte om dat spel te spelen, maar bekijk het is van de andere kant. Hun willen je er niet hebben en daarom ben je gebant. Dat doen ze ook niet voor niets.
Het zou me niets verbazen als er mensen zijn die "meeleven" met de persoon die jou een ban heeft gegeven en daarom geen antwoord geven.

Tactical-ops een mod op Unreal Tournament zeg maar Counter-strike op Halflife :love:

Voorzover ik weet geven alle aanbieders van breedbandinternet vaste IP's aan hun klanten, dus ipconfig /renew zal niks uithalen. Ook een nieuw modem zal geen nieuw IP opleveren, want je provider zal weten dat de verbinding nog steeds vanuit dezelfde locatie gemaakt wordt.

Enige oplossing die ik zie is je buurman te vragen of je op zijn (draadloos) netwerk mag gaan zitten, of te wisselen van ISP.

Om wat voor ban gaat het eigenlijk? Is het een serverban dan ga je maar gewoon naar een andere server, en is het een ban in het TOST systeem of iets dergelijks dan moet je het toch wel érg bont gemaakt hebben. Het feit dat je er erg vaag over doet, maakt dat ik dat laatste vermoed.

Ik hen een TOST Global Ban gekregen ik kan dus alleen nog maa rin omnster servers en cheat servers en dat is niet lief

En wat ik niet berijp...
De gebruiker Yoran begint met een vraag over een ip.
Maar de gebruiker Yoran zie ik in dit hele verhaal niet terug.
Wel een XzeBitioN zie ik hier een beetje vragen stellen om een ip ban opgelost te krijgen.

Zijn Yoran en XzeBitioN 1 en dezelfde persoon of....

Als je een ban krijgt dan heb je het verdiend en dan vind ik dat je daar de gevolgen ook van moet dragen. Ja je kunt een spel niet meer spelen daar heb je zelf voor gezorgd had je daar maar aan moeten denken.

lol mooi bedacht man.. neej een vriend van me heeft gesubmit en ik nam het over want het ging om mij alleen hij had verhaaltje gesubmit!!

En vriend geloof mij nou maar al heb jij een spel dat je al 4 jaar speelt je bent er erg goed in en 4 jaar is lang kerel 4 jaar is lang bij mij heeft het spel een deel van mijn jeugd uitgemaakt ik was er helemaal into en er ook nog eens goed in dan ga jij en ontken het nou maar niet het is zo ook een manier vinden om dat spel weer te kunnen spelen dus doe nou maar niet alsof je der alles vanaf weet!!:)

Laatst bewerkt:
In je profiel staat dat je 16 jaar bent.
4 jaar gespeeld dus 12 jaar.
Geen respect voor de ouderen zo te lezen.
En al helemaal geen kennis van zaken zo te lezen.
Ik speel geen spelletje, daar zijn de computers niet voor gemaakt.
En wat zou ik moeten ontkennen.

Gesubmit = geen nederlands schrijf dan ingediend.

lol vriend geen respect voor de ouderen is bull**** als jij op een forum steeds word gevraagd waarom die ban is word je er op een gegeven momentr ookw el gek van die ban heeft er neits mee te maken met het hgele topic niet het gaat om hulp voor mij om een nieuw IP te krijgen en jullie gaan lopen zeuren over een ban "who gives a damn"?

Laatste suggestie van mijn kant: ga in beroep bij het TOST team. Zij zullen dan bepalen of je ban opgeheven kan worden.

Overigens heb je zelf aangekaart dat je je IP wil veranderen omdat je gebanned bent, dus dan is het logisch dat wij daar meer van willen weten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan