IP-Router Site! Kom niet meer binnen! HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom bij Helpmij.nl

over welk kastje praat je.....
welke gebruikersnaam.

neem die van mij maar..... puppie daar kom je er wel mee.

Kastje = router.

Hulp gekregen van de chat! Admin werkt niet.
Blanco werkte ook niet. :confused:

Over het algemeen worden mensen vrolijk van meer informatie, waardoor jij dan weer vrolijk word dat we je kunnen helpen.

Of te wel, we weten dat kastje, ipv keukenkastje, dashboardkastje of computerkastje, je router is.
Gekregen van de chat? Ik koop zo iets gewoon in een winkel of ik krijg het van een provider? Maar ik zal het wel niet begrijpen :)

Geef verder even de informatie:
Merk:
eventueel type nummer:
adsl of kabel?:

Dan komen we een stuk verder ;) De 'kastjes', althans de software zijn vaak ook wel hoofdlettergevoelig.

Hoi,

Oke probeer de volgende dingen:

1. probeer nagenoeg altijd verbinding te maken met de router, met een computer met een vaste aansluiting, dus niet draadloos.

2. Over het algemeen zet KPN zelf instellingen er op, en zou je, om in het menu te kunnen komen geen gebruikersnaam en wachtwoord moeten gebruiken.

3. Nu denk ik dat je een draadloos wachtwoord wilt gaan instellen? of iig in het menu wilt komen. Wat je het beste kunt doen is met een sate prikker een seconde of 15 het reset knopje indrukken, dat zit waarschijnlijk achter op ergens en zit wat verder in het aparaat. je kunt er met je vinger niet bij, vandaar de sate prikker.
Daarmee doe je hard reset, en kun je vervolgens de normale standaard wachtwoord en gebruikersnaam gebruiken( als dit nodig is).

4.probeer Administrator, en geen password. of anders Admin en Admin.

5. surf via je browser naar 192.168.1.254 of 192.168.2.1 en kijk of je in het menu komt.

laat ff wat weten

Als je niet geholpen wilt worden, zeg het dan gewoon. :rolleyes:

Okee, ik probeer het nog één keer:

Als je je ww gewijzigd hebt, dan zal admin inderdaad niet meer helpen nee.
Je moet gewoon even naar de hoofdpc (aangesloten via de kabel) en daar je wifi resetten.

Ik lees net heel deze topic nog een keer door, maar soms snap ik je antwoord niet helemaal.

Kun je even antwoord geven op deze vragen? Dan kan ik je verder helpen.

1. Is het uberhaubt gelukt om het menu van je router in je browser te krijgen? En wat is het ip dat je heb gebruikt om dat te doen?

2. Is het gelukt om in het menu te komen? Ik was aan het zoeken op speedtouch F65693
op google maar daar vindtie niets dus misschien is het een ander type nr?

3. De meeste KPN routers/modems die gaan terug naar fabrieks instellingen wanneer je de reset knop een sex of 15 met een pinnetje ingedrukt houd. Als het juiste type nummer weet dan kan ik kijken wat voor login en pass je moet gebruiken om in het menu te komen. Tevens is ook de sleutel weg voor het draadloze internet, dus die kan dan meteen op nieuw worden ingesteld (of juist niet, wat je wilt)
Ik zou graag willen weten of je m heb gereset.

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan