ip van email achterhalen mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Ik heb een email gekregen van een spelbeheerder van een online spel maar dat bleek dus fake te zijn en heeft de echte spelbeheerder mij gevraagt of ik het ip kan achter maar hoe doe ik dat is daar een programma tje voor?

mvg,
kvbmaster

in de header van je mail staat dat bericht.
mail in lezen in outlook....

Ik heb een email gekregen van een spelbeheerder van een online spel maar dat bleek dus fake te zijn en heeft de echte spelbeheerder mij gevraagt of ik het ip kan achter maar hoe doe ik dat is daar een programma tje voor?

mvg,
kvbmaster

enige wat je voor elkaar kan krijgen hiermee is de webserver waarvandaan hij gestuurd is
hiervan ip en mischien uitgebreide gegevens,
de persoon die het gestuurd heeft kan je alleen gegevens bij dit bedrijf krijgen met een behoorlijk goede rede.. en dan gaan de gegevens na de politie en niet na jou,

kortom zonder jaren hack ervaring of een ernstig probleem kan je t wel vergeten.

skaff

ps sommigge providers willen nog wel eens gegevens doorgeven aan bazen van zo´n online spellen,
heb ´t zelf namelijk meegemaakt..

Laatst bewerkt:
kan ik dan wel het ip achterhalen als ik die dan toevoeg op msn en dat hij online komt?
en in outlook zou het ip moeten staan maar als ik outlook open staat er geen 1 bericht in weet iemand ook hoe ik mijn berichten erin krijg?
alvast bedenkt

greetz,
kvbmaster

Laatst bewerkt:
kan ik dan wel het ip achterhalen als ik die dan toevoeg op msn en dat hij online komt?
en in outlook zou het ip moeten staan maar als ik outlook open staat er geen 1 bericht in weet iemand ook hoe ik mijn berichten erin krijg?
alvast bedenkt

greetz,
kvbmaster

geloof ´t niet of hij moet em zelf al geven, een aantal jaren trug had je wel programmatjes daarvoor maar zover ik weet is dat tegenwoordig nietmeer. kan het mis hebben hou me er niet zo mee bezig en heb geen vervelende mensen meer op mn msn die zo´n dingen doen.

ik heb al een linkje die zijn ip doorstuurt gevonden nu hoeft hij alleen nog maar online te komen

ik heb al een linkje die zijn ip doorstuurt gevonden nu hoeft hij alleen nog maar online te komen

bijna elke virus scan ziet deze wel en hij moet em ook openen, succes ermee maar denk niet dat dit nog werkt:confused:

het is gewoon een link naar een spel toe en die stuurt zijn ip automatisch naar mijn email het is 1 klik op de knop en ik heb zijn ip

het is gewoon een link naar een spel toe en die stuurt zijn ip automatisch naar mijn email het is 1 klik op de knop en ik heb zijn ip

aah :) inderdaad ook wel eens van gehoord nu je 't zegt,
hopen dat ie klikt dan he.

ps wat ga je met het ip doen? een ban op 't online spel ?
ook hier trace vind je geloof ik providers server adres alleen mee en niet iemands persoonlijk adres :)

dan krijgt hij een ban op het online spel ja achja wat heb je eraan als je weet waar die gast woont in welke stad of dorp:p ik ken wel van die trace site's maarja wat heb je eraan he

greetz,
kvbmaster

dan krijgt hij een ban op het online spel ja achja wat heb je eraan als je weet waar die gast woont in welke stad of dorp:p ik ken wel van die trace site's maarja wat heb je eraan he

greetz,
kvbmaster

:) agja sommige mensen willen graag precies weten wie, daarom de vraag iig succes met je probleem,

skaff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan