Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een email gekregen van een spelbeheerder van een online spel maar dat bleek dus fake te zijn en heeft de echte spelbeheerder mij gevraagt of ik het ip kan achter maar hoe doe ik dat is daar een programma tje voor?
mvg,
kvbmaster
kan ik dan wel het ip achterhalen als ik die dan toevoeg op msn en dat hij online komt?
en in outlook zou het ip moeten staan maar als ik outlook open staat er geen 1 bericht in weet iemand ook hoe ik mijn berichten erin krijg?
alvast bedenkt
greetz,
kvbmaster
ik heb al een linkje die zijn ip doorstuurt gevonden nu hoeft hij alleen nog maar online te komen
het is gewoon een link naar een spel toe en die stuurt zijn ip automatisch naar mijn email het is 1 klik op de knop en ik heb zijn ip
dan krijgt hij een ban op het online spel ja achja wat heb je eraan als je weet waar die gast woont in welke stad of dorpik ken wel van die trace site's maarja wat heb je eraan he
greetz,
kvbmaster
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.