Ip veranderden ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ameen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey members

Ik vroeg me af hoe ik mijn ip kan veranderen ik heb router en moden ? Hoe moet het ik denk dat als ik de modem knop onder reset druk dan gaat hij ip veranderen is dit waar ? ??? aub help

Je internet IP-adres kun je niet veranderen, dit doet je provider. Soms krijg je een ander IP-adres als je modem een paar dagen zonder stroom heeft gestaan.

Hey members

Ik vroeg me af hoe ik mijn ip kan veranderen ik heb router en moden ? Hoe moet het ik denk dat als ik de modem knop onder reset druk dan gaat hij ip veranderen is dit waar ? ??? aub help

Ehh ... vanwaar deze vraag? Kennelijk omdat je een 'probleem' hebt ....
Bij welke kabelaar heb je je abonnement, UPC?
Dan is de installatie simpel .....

re

Ik heb sitecom router en chello modem en me vraag was eingelijk hoe ik die ip kan veranderen dus vb als ik die knopje van me modem restart druk wat kan de gevolgen hier zijn kan dit miss me ip veranderen dan ?

Om een ander IP te krijgen bij UPC, dan hoef je alleen maar je modem 6 - 24 uur van de stroom te halen en dan heb je de _mogelijkheid_ dat je een ander IP-adres krijgt. Het is ook gewoon mogelijk dat je dan alsnog weer hetzelfde IP-adres krijgt.

Om een ander IP te krijgen bij UPC, dan hoef je alleen maar je modem 6 - 24 uur van de stroom te halen en dan heb je de _mogelijkheid_ dat je een ander IP-adres krijgt. Het is ook gewoon mogelijk dat je dan alsnog weer hetzelfde IP-adres krijgt.

Oww Is er geen snellere manier ? Of een programma die je ip ff hide kan zette maybe .?

Zoek even naar een anonymous proxy op google, tis een stuk trager maar aangezien je niet aangeeft wat er aan de hand is lijkt me dat geen probleem.

Anders moet je even naar de sitebeheerder/gameserverbeheerder gaan die jou gebanned heeft (gokje) en vragen of hij jou ip weer wil unbannen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan