IP veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Homeseeker1

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Hallo helpmij mensen ;)

Ik heb hulp nodig, hoe verander ik mijn IP zonder iets te doen (dus alleen iets downloaden etc, zonder al dat gedoe met je internetprovider etc etc)

Mvg

P.S. als dit fout staat graag verplaatsen ik kon niets anders vinden.

Je kunt niet zomaar je ip veranderen. Wat je wel kunt doen is een proxyserver gebruiken. Je externe ip is dan van de proxyserver.

zelf gebruik ik altijd cyberghost,
hele fijn VPN, servers in heel west-europa
merkt haast niks van dat je op een VPN zit,
helaas maar tot 10GB per maand voor premium
en 1 gb per maand voor free, nu is dat best veel
waar ik heb voor gebruik haal ik 1 tot 2 gb per maand :P

mvg, lolfunner

Oke, maar als je bijvoorbeeld verbannen bent op een spel met IP ban, en je verandert je IP, kan je er dan gewoon weer op?
En wat is een proxyserver?
En lolfunner, is 1 gb genoeg? Ik weet wel wat 1 gb is enzo :D

als je het gaat gebruiken voor een spel kan het niet genoeg zijn,
maar wat voor spel is het browser game of gedownload?
en zit je er veel op?

Het gaat om een internetsite, gewoon een websiteforum dus, niets downloaden ofzo.

dan is het zeker genoeg,
je moet even voor cyberghost zoeken,
installeren en een account aanmaken.
dan staar er connect whit VPN klik je op en dan free hosts.
en dan kun je weer op de website waarvan je geband bent :)

Oke, en dan is gewoon m'n IP veranderd (voor altijd?) of tijdelijk? Geeft dit andere problemen bij bijv. internetprovider of niet?

Oke ik heb nu dus die cyberghost gedownload, nu vraagt mn PC op dat besturingsprogramma voor VPN te installeren, dat heb ik gedaan, is dat wel veilig, en wat gebeurt er dan met mn PC? ik wil m wel veilig houden natuurlijk maar is dat wel goed dat VPN?

oh en trouwens ik kan er nu wel op enzo maar er staat dat ik niet anoniem surf zegmaar dus mn IP is nog zichtbaar en dat moet niet zo zijn.
Want die website doet t nu nog steeds niet dmv die ban (ik moet dus een ander IP hebben/hij mag niet gezien worden)

w8.. je kunt ook gewoon hotspotshield gebruiken? die is unlimited.. kan wat laggen, maarja, dan had je maar niet moeten worden geband (tenzij het oneerlijk was dan, maar ik ga uit van hax of spam?) :P

Naah t was gwn oneerlijk, kmag er al bijna op maar ik weet nog steeds niet hoe je t veranderd want hij doet het nog niet met die cyberghost ofzo. dus ik heb dat maar weer van mn PC afgehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan