ipad 2 3G ontgrendelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aveldman

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Wie kan mij een tip geven om het activeringsslot van een ipad 2 3G te omzeilen?.

Dat weet ik, maar ik ben vrijwilliger op de kringloop en daar is die ipad ingeleverd ,niemand weet door wie.
Heb het via ITunes weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar het activeringsslot bleef erop staan,
daarom deze vraag.
Dus als iemand een oplossing weet ??.

Dag collega..... ik heb het zelfde probleem....met zulke zaken.
Apple heeft nu eenmaal de beveiliging goed op orde.
Mensen die de spullen inleveren beseffen niet dat ze zulke Apple spullen af moeten melden bij hun account.
Helaas dus gebeurt dat te vaak niet en is de laatste eigenaar niet meer te achterhalen.
Ik zet ze dan voor een zacht prijsje in de winkel neer met de vermelding van dit probleem.... we verkopen ze dan nog steeds, wrs ivm de onderdelen.
Uiteraard zou een geunlockte meer opbrengen, maar dus gelockt toch maar zo ipv bij het elektronische afval.

Android tablets, zoals die van Samsung Tab A en zo zijn eigenlijk zelden een probleem.
En de redelijke Android tablets waaronder die TAB A (2013) kan zelfs met nog behoorlijk met Lineage/Android 10 overweg.
Das dus heel veel beter dan de Android 4.1 waar ze mee binnenkomen.
Geen HD video maar voor de rest werkt eigenlijk alles, installeer Opera en de browser is up to date.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan