Ipad 2 of Samsing galaxy 3 10.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik geraak er maar niet uit.
Ik zoek een tablet voor vooral internet, wat games voor de kids, wat lezen(word,exell,pdf,powerpoint)
Ik kan nu de Ipad 2 kopen voor 329 euro en de Samsung voor 259 euro.

Ik las dat de Ipad onmiddellijk beschikbaar is wanneer je deze aanzet is dat met de Samsung ook zo ?

Wat raden jullie mij aan ?

Hallo,

Ik heb dit zelfde 'probleem' gehad en overal waar ik zocht wordt geadviseerd dat je moet nemen wat je ook als telefoon hebt.....
Dus heb je zelf een android is het makkelijker om een samsung tablet te nemen omdat je dat systeem kent. Dat geldt dus ook andersom met een iphone en ipad.

Voordeel van de ipad (heb ik zelf niet!!) is wel dat het downloaden en installeren van een app altijd met een wachtwoord moet, althans de eerste keer. Dus de kindinderen kunnen nooit ( tenzij ze de code kennen ) spelletjes downloaden zonder toestemming. Dit is bij google playstore helaas niet het geval. En daar zitten nog wel eens apps bij die spyware of adware (reclame) bijzich hebben.

Zowel de ipad als de Samsung moet bij aanzetten even opstarten, vanuit standby zijn ze allebei even snel!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Ik heb een Android phone zal dus misschien beter voor de Samsung gaan.
Komt er voor deze tablet ook Android 4.4 of blijft deze steeds op 4.2 draaien ?

Laatst bewerkt:
Het is volgens mij op dit moment de nieuwste dus die zal als het goed is nog wel een aantal updates krijgen.

Hallo

Dit zuiver bekijkende uit een technisch oogpunt , zou ik voor een ipad kiezen.

Onderdelen zijn goedkoper , en toestel is veel robuuster gebouwd.

Samsung onderdelen zijn meestal ook moeilijker verkrijgbaar als ze al verkrijgbaar zijn ...

Meestal kun je eens "spelen" met een demo toestel in een lokale winkel ...

Doe dit eens , en uw beslissing zal snel genomen zijn.

Peter

Intussen toch de Galaxy tab 3 10.1 gekocht voor 215 euro.
Prachttoestel moet ik toegeven waar je enorm veel mee kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan